Gjest Ziva Skrevet 25. juli 2012 #1 Skrevet 25. juli 2012 Og jeg som er i skikkelig møkkamodus og dritthumør. Gubben er på Oppdal og skyter NM-felt, 3 familemedlemmer som er syke (sykehus, aldershjem) og jentungen er så søt og snill (faktisk) at det er helt utrolig (krangler ikke med 6åringer uansett). Jeg må få ut litt gørr snart! Og ingen vits å krangle med svigermor for da har vi ikke barnevakt om 14 dager.
min<3 Skrevet 25. juli 2012 #2 Skrevet 25. juli 2012 Er ikke så ivrig på kranglinga stort sett,men kjør på med noe så skal jeg være uenig med deg jeg
min<3 Skrevet 25. juli 2012 #3 Skrevet 25. juli 2012 Jeg kan godt være barnslig og usaklig hvis det trengs...
Gjest Mentha Skrevet 25. juli 2012 #4 Skrevet 25. juli 2012 Jah, her kan det godt hagle usakeligheter om du ønsker. Godt nedi vinglasset nå, så uante kranglemomenter kan dukke opp på kommando Ellers er jeg jo from som et lam, så nytt sjansen mens du kan!
Gjest Ziva Skrevet 25. juli 2012 #5 Skrevet 25. juli 2012 Krangla med vaskemaskinen og maskinen vant. Så nå har jeg en fin blå tå, men kranglebehovet er borte
Gjest amandine Skrevet 28. juli 2012 #8 Skrevet 28. juli 2012 Jeg er her!! Helleu Patsy! Er ikke du i OL som de andre ABFABdamene altså? Oh dear!
Patetica fåkksi Skrevet 29. juli 2012 #9 Skrevet 29. juli 2012 Jeg er her!! Helleu Patsy! Er ikke du i OL som de andre ABFABdamene altså? Oh dear! Som deltager, mener du? Nei assa, jeg kvalifiserte ikke til olympiatroppen med noen brøkdeler av et sekund. Ref. mitt neste innlegg som skal lages om ca. 5 minutter.
Gjest amandine Skrevet 30. juli 2012 #10 Skrevet 30. juli 2012 He he nei jeg tenkte egt på ekte Patsy i ekte ABFAB;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå