panda80 Skrevet 25. juli 2012 #1 Skrevet 25. juli 2012 Er det flere der ute som merker endringer på natters tid etter at de ble gravide?? Fra å knapt nok huske drømmene mine våkner jeg opp til de livligste historiene nærmest hver morgen nå. De første ukene var det frykt for å spontan abortere..drømte at jeg hadde fått babyen og at jeg glemte den igjen forskjellige steder og når jeg skulle hente den var den død. Det samme med når jeg holdt den i armene mine..at jeg ikke klarte å holde den bak hodet, så den knakk nakken og døde..igjen.. helt forferdelig!!!! Nå har heldigvis de verste drømmene gitt seg og jeg drømmer om folk jeg har gått på barne/ungdoms skole med og mennesker som har hatt sentrale roller opp igjennom. Er helt sprøtt å drømme så mye og huske nesten alt. Aldri hatt så kontakt med underbevisstheten min noen gang!! Noen flere som opplever det samme??
einog2 Skrevet 25. juli 2012 #2 Skrevet 25. juli 2012 Hadde en skikkelig drøm for meg i natt husker alt og fatter egentlig null av den men ja sist jeg var gravis hadde jeg maange livaktige drømmer. og kommer nok til å få flere
Panterjenta85 Skrevet 25. juli 2012 #3 Skrevet 25. juli 2012 Drømmer utrolig mye. Hver natt! Og husk alt! Bare synd ikke noe av det er sant. Drømte i natt at jeg endelig fikk tak i nye støvler til telemarskia mine og atjeg måtte ha str 38!!! Jeg bruker 41 til vanlig så det var en helt syk følelse. men en utrolig herlig følelse å kunne bevege tærne i støvlene, noe jeg ikke kan med de jeg faktisk eier. De så trange at fy....
peanutts82 Skrevet 25. juli 2012 #4 Skrevet 25. juli 2012 har drømt rare drømmer siden uke 5 eller 6. hver natt. det er en graviditet "symptom". ganske verdens kjent. er i uke 21 og det har nå gått over til et par ganger i uken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå