Gå til innhold

Hva har skjedd med den glade lille gutten min??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 15 mnd gamle gutten fikk feber fredagskveld, og hadde nok vondt i halsen. Ble bedre søndag, null feber iallfall... Nå er han altså grinete hele tiden. For alt mulig!! Han begynte å gå litt 13 juli, fra de dagene prøvde han seg hver dag, men nei... Ikke sjans. Vil bare sitte på fanget mitt, og gråte generelt. Ikke leke, eller danse.. Ingenting av det han gjør hele tiden!!!! Syns det er litt rart, og sårt. Og absolutt slitsomt!! Holder på å gå på veggen....... Alt Er gråt og skrik

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenner på gang ?

Skrevet

Kan det være tenner? Vi hadde en marerittmåned når vår mini var 15/16 mnd, da kom alle fire hjørnetennene rett etter hverandre i løpet av en mnd. Da var det mye sutring.

Skrevet

Sier som de andre: tenner. Det er fullt mulig at feber kan ha fått fart på noen tenner, og at han blir litt pjuskete og plaget en stund.

Gjest marie-s
Skrevet

Han har ikke fått vondt i ørene i samband med feber og vondt i halsen da? Sønnen min på 10 år har nettopp hatt en dag feber og veldig vondt i halsen og han klager på vondt i ørene av og til og dotter i ørene av og til.

Skrevet

Takk for svar. Syns det er vondt å se den ekstremt glade gutten gråte hele tiden. Kikket i munnen hans og han har da to store klumper ved siden av fortenna. Samt løs mage. Mulig det er tennene da. Han fikk jeksler,alle fire, i en alder av... 9-10 mnd, men disse plaget han ikke i det hele tatt!!! Men i verst fall får jeg veien stikkpille og se om han roer seg. Og kalde ting!! Takk for svar.

Skrevet

Hadde ikke ville ventet med den stikkpillen, unødvendig at han skal gå rundt å ha det vondt.

God bedring! :)

Skrevet

Ga han det ikke før leggetid, for inatt også, sov han rolig igjennom hele natta (som har skjedd 3-4 ganger før) men det er det første han skal få imorgen...stakkars... Også stakkars storesøster som sitter ogholdrr seg for ørene for hun blir små gal selv her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...