Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #1 Skrevet 25. juli 2012 Har ikke brydd meg om hva folk synes om meg før. Jobber som journalist, og får ofte kritikk, både konstruktiv og usaklig, og det usaklige har prellet av meg i hele min karriere. Men i det siste blir jeg oppriktig lei meg når noen bruker energi på å kalle meg ting som egentlig sier mer om dem enn om meg, og særlig når jeg vet at det ikke er sant... Er skikkelig laber i humøret om dagen. Noen som har opplevd dette? Går det over når babyen kommer? Eller i løpet av svangerskapet?
einog2 Skrevet 25. juli 2012 #2 Skrevet 25. juli 2012 Hormoner kalles det. Det går over. Kanskje ikke når bby kommer men etter ammetåka er over
Major HotLips Houlihan Skrevet 25. juli 2012 #3 Skrevet 25. juli 2012 Jeg er også sånn, fryktelig sår ovenfor hva folk sier om meg. Spesielt samboeren min får gjennomgå for han kan ikke si den minste lille negative ting uten at tårene triller. Det kan nok bli ganske frustrerende for han stakkars. Heldigvis går det over, enten i løpet av svangerskapet eller etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå