Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #1 Skrevet 25. juli 2012 Slitt med mageknip den siste uka. Har ikke diare men må på do ofte. Er kvalm også. Syns det er slitsomt og til tider veldig vondt. Flere som hadde det sånn på slutten?
Netti*** Skrevet 25. juli 2012 #2 Skrevet 25. juli 2012 Hadde det slik rundt 38+3. Gikk heldigvis over. Trodde en stund at fødsel nærmet seg og at kroppen tømte seg som forberedende. Men den gang ei... Så ruger forsatt :-) men nattesøvn er blitt mye bedre ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå