Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #1 Skrevet 25. juli 2012 De som skal i bryllupet eller hele venninnegjengen?
Cruella De Vil Skrevet 25. juli 2012 #2 Skrevet 25. juli 2012 Begge deler. I de utdrikningslagene jeg har vært i har følgende grupper vært invitert: * Familie fra begge sider (dvs. de som er i samme generasjon som de som gifter seg) som skal i bryllupet * Venner som er invitert i bryllupet * Venner som ikke er invitert i bryllupet, men som likevel er nokså nære Og selvsagt bare jenter av de ovenfor til bruden, og gutter til brudgommens utdrikningslag. Det kan jo være at dette varierer fra sted til sted, men det er i hvert fall det jeg er vant til.
Hybelkanina Skrevet 25. juli 2012 #3 Skrevet 25. juli 2012 Kommer litt an på opplegget også, men jeg tror det er vanlig å invitere alle. Det jeg har gjort når jeg har vært forlover er at jeg har bedt bruden selv sette opp liste over hvem hun ønsker at inviteres. Så slipper man at venninner, kollegaer eller slektninger av bruden som hun ønsker å ha der ikke blir invitert fordi forloveren ikke tenkte over det eller ikke kjenner dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå