Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #1 Skrevet 25. juli 2012 Mannen min driver å setter på musikk hele tiden og jeg blir så lei. Jeg liker musikk, men vil ikke høre hele tiden. Men nesten hver kveld driver han å setter på noe. Hvis jeg skrur av eller skrur ned lyden, blir han sur. Også når vi kjører, nå har vi vært på ferietur, og han driver støtt og setter på musikk i bilen. Jeg skrur ned lyden, men da skrur han det opp igjen etter en stund. Og hvos jeg skrur av, så blir han sur. Flere som har det sånn?
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #2 Skrevet 25. juli 2012 Du hørtes veldig sur ut... Syns musikk er fint og viktig. Men han burde ta hensyn til at dere begge liker noe av musikken, og ikke bare hans stil hele tiden osv.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #3 Skrevet 25. juli 2012 Du hørtes veldig sur ut... Syns musikk er fint og viktig. Men han burde ta hensyn til at dere begge liker noe av musikken, og ikke bare hans stil hele tiden osv. Er jo han som er sur hvis jeg demper eller skrur av.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #4 Skrevet 25. juli 2012 Du hørtes veldig sur ut... Syns musikk er fint og viktig. Men han burde ta hensyn til at dere begge liker noe av musikken, og ikke bare hans stil hele tiden osv. Er jo han som er sur hvis jeg demper eller skrur av. Ja, da burde han respektere deg mer. Er det musikk du hater, derfor du skrur av, eller liker du ikke musikk generellt?
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #5 Skrevet 25. juli 2012 Ja, jeg har det også sån. Det er greit med musikk, men ikke hele tiden! Jeg er så lei nå at jeg har begynt å høre "altid nyheter" når jeg er ute å løper. Det er den eneste kanalen jeg finner som har under 10% musikk. Noen ganger er det jo fint at det er stille også. Det burde ikke være nødvendig med slik bakgrunnstøy hele tiden. Av og til burde man kunne tenke fritt også.
Hybelkanina Skrevet 25. juli 2012 #6 Skrevet 25. juli 2012 Jeg skjønner utmerket godt hva du mener, jeg synes ofte det er deilig å bare ha det stille. Ikke fordi jeg ikke liker musikk, men hvis det skal være musikk på hele tiden blir det egentlig bare et irritasjonsmoment og oppfattes som støy. Heldigvis respekterer mannen min dette og setter på seg høretelefoner hvis han på død og liv må høre på noe når jeg vil ha det stille. Har venninner som er helt avhengige av musikk, og som påstår de blir stressa hvis det er stille. Det må være slitsomt å ha det sånn....
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 25. juli 2012 #7 Skrevet 25. juli 2012 Mannen min tar hensyn til at jeg ikke liker musikk, så han har det sjeldent på når jeg er hjemme. Jeg setter så godt som aldri på musikk selv, men kan synes det er greit å ha i bakgrunnen i enkelte settinger. I vanlige hjemmesettinger blir jeg helt stresset av å ha musikk på, uansett hvilken type, blir rastløs, irritabel og oppkavet. Har aldri forstått hvordan så mange klarer å slappe av til musikk, kan sette seg ned for å høre på musikk over tid osv. Jeg kan like noen sanger, småsynge for meg selv innimellom, og høre på en og annen sang som jeg liker for å lære meg teksten, men ikke sånn sette på musikk for å høre på selve musikken. Skjønner godt at du blir stresset HI... Snakk med mannen din om det.
PintSizedDictator Skrevet 25. juli 2012 #8 Skrevet 25. juli 2012 Jeg er på mitt mest kreative med musikk, men ikke hvilken som helst musikk. Og jeg kan godt skjønne at du blir lei om det er kun han som styrer låtvalget. Jeg har ett par Within Temptation og Mötley Crue cd'er jeg kunne tenkt å knuse > Og så skal han styre lydnivået også, s det ender med en sånn irriterende summing i bakgrunnen og da skjønner jeg ikke hva vitsen er. Prat med ham du og lykke til. Forhåpentligvis hører han på deg og respekterer dine ønsker.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #9 Skrevet 25. juli 2012 Neida, han har god og veldig variert musikksmak. Er ikke alt jeg liker, men tror han prøver å finne noe som jeg også liker. Men jeg blir mest stresset av det.
Lillepromp blir storesøster Skrevet 25. juli 2012 #11 Skrevet 25. juli 2012 Enig med Leona over her. Det går an å kjøpe trådløse hodetelefoner. Det har vi koblet til tv'n. Jeg elsker musikk, men synes det er deilig med pause av og til. Trenger ikke å ha noe i bakgrunnen hele tiden! Det er bedre å snakke med ham om det enn å bare skru ned/av hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #12 Skrevet 25. juli 2012 Ja, han har hodetelefoner, og han bruker de som regel. Men noen ganger vil han spille musikk i stua på kveldene. Og i bilen kan han ikke bruke hodetelefoner.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #13 Skrevet 25. juli 2012 Jeg skjønner deg. Jeg elsker musikk men ikke til enhver tid. Liker best å høre musikk når jeg har fred og ro rundt meg, eller når jeg gjøre noe som å trene, vaske hus etc. Liker ikke å høre på musikk om barna snakker i tillegg osv, det blir masete og da får jeg helt fnatt.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #14 Skrevet 25. juli 2012 Ja, han har hodetelefoner, og han bruker de som regel. Men noen ganger vil han spille musikk i stua på kveldene. Og i bilen kan han ikke bruke hodetelefoner. "Noen ganger vil han spille musikk i stua på kveldene"? Er ikke det greit da? Hvis han som regel bruker hodetelefonene, virker det ikke som han plager deg med musikk i tide og utide, for å si det sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå