Gå til innhold

Bensin og kjeller!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herreminhatt! Jeg har tenkt NONSTOP på lukta av bensin de siste dagene! Jeg har alltid likt lukta, men nå er det ekstremt! Jeg går ikke og lukter på det, men jeg har sååååå lyst! Lyst til å bare ta et skikkelig magadrag og lukte på bensin. Kommer kunne til å gjøre det, men ååååå!

Itillegg så har vi en kjeller her i huset, en god gammel kjeller. Når jeg var lita så likte jeg ikke lukta, men nå! Herregud! Jeg kan seriøst sitte i kjelleren i flere timer bare for å lukte. Har ikke gjort det heller, men har lyst :P

Er det dette som kalles Pica? Ååååå!!!!! Vil lukteeeeee!! Er 33 uker på vei da. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer aldri til å lukte sånn på bensin da.. Ble en liten skrivefeil. Skriver med iPhone :P

Skrevet

Akkurat slik har jeg det og! Jeg pleier å stå i skuret ute i hagen samnen med gressklipperen og lukte. Der inne luuuukter det godt! Min store fantasi er å åpne bensinlokket til klipperen, men det kan man jo ikke gjøre.

Jeg tenker at da jeg er ferdig med å være gravid så skal jeg sitte å lukte på bensin til jeg kreperer. Jeg skal selvsagt ikke gjøre det, og da er trangen uansett borte, men tanken er så deilig å tenke, hehe.

Slitsomt med lyster man ikke kan oppfylle...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...