Gå til innhold

Kan noen lese dette brevet for meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

LES brevet.. Har jeg fått studieplass fra våren eller høsten? Står lenger nede at jeg har fått tilbud om studieplass fra høstsemesteret 2012.. Jeg kom ikke inn på hovedopptaket til høsten, og søkte på restetorget og fikk tilbud om plass på studiet 6 mnd senere ( våren ). Altså, jeg må vente 6 mnd på utdanningen min.. Men i brevet står det jo at jeg har fått plass fra høsten av? Er mest sannsynelig en feil, iogmed at jeg ikke kom inn på høstopptaket, men det var jo også en feil ( fra lærere og eksamenskontor ) som gjorde at jeg ikke kom inn i høst.. Og det at feilen var gjort, var ingenting å gjøre noe med, og de kunne ikke rette opp i det.. Som dere ser, så er svarfristen 30.juli.. Dersom jeg ringer de 1 august og sier at det står at tilbudet er fra høstsemesteret, tror dere da at de kommer til å la meg gå fra høstsemesteret? Jeg har jo takket ja, så de burde jo la meg komme inn, siden tilbudet er fra høst?

Hilsen meg som vil på sykepleien til høsten.. ( det står at jeg har fått tilbud fra høsten av under "generell informasjon"

Svar på søknad om opptak til universitet og høgskolar 2012, tilbod om studieplass

Du får med dette tilbod om studieplass på:

Høgskulen i Sogn og Fjordane, Sjukepleie, Førde (start vår).

Oppmøte i Høgskulebygget på Vie i Førde (Vievegen 2), tysdag 8. januar kl. 11.00. Offisiell opning.

Du må hugse å svare innan 30. juli 2012. I motsett fall misser du studieplassen og retten til å konkurrere på eventuelle høgare prioritetar i seinare opptak.

Du må svare sjølv om du klagar på poengutrekning eller andre vedtak.

Du skal registrere svaret ditt på www.samordnaopptak.no Logg inn på nettsøknaden din med elektronisk ID/MinID.

Har du søkt utan elektronisk ID/MinID, må du bruke passordet du oppretta da du søkte.

Ved studiestart eller i løpet av første semester kan du bli beden om å vise fram originalar av vitnemål, attestar og annan dokumentasjon som har vore avgjerande for tildeling av studieplass.

Nedanfor finn du ei oversikt over behandlinga av studieønska dine. Du kan sjekke eventuelle poengsummar og ventelistenummer på statussida på nettsøknaden din.

Krav om politiattest

Du har fått tilbod om studieplass på ei utdanning der det er krav om politiattest for å ta del i praksisopplæring og klinisk undervisning, sjå forskrifta fastsett av Kunnskapsdepartementet 31. januar 2007 nr. 173 kap. 6. Politiattesten må ikkje vere eldre enn tre månader.

Politiattesten for helsefagutdanning skal vise eventuelle merknader om:

Sikting, tiltale eller dom for brot på straffelova § 192, § 193, § 194, § 195, § 196, § 197, § 199, § 200 andre ledd, § 201 første ledd bokstav c, § 203 eller § 204a. Tidsavgrensinga i lov om strafferegistrering av 11. juni 1971 nr. 52 § 6 gjeld ikkje, dvs. at ein merknad om brot på desse lovføresegnene ikkje vil bli sletta.

Den som har slike merknader på politiattesten, skal sende denne til lærestaden innan fristen for å svare på studietilbodet. Den som ikkje har merknad på politiattesten, skal leggje fram politiattest seinast ved studiestart.

Det er ei nasjonal nemnd som avgjer om eventuell merknad er av ein slik karakter at studenten skal nektast å ta del i praksisopplæring og klinisk undervisning. Dersom du ikkje legg fram politiattest, har du ikkje rett til å ta del i praksisopplæring eller klinisk undervisning. Spørsmål knytta til politiattest skal rettast til lærestaden.

Dersom du svarer ja til studieplassen, må du samstundes stadfeste at du kjenner regelverket om politiattest, og at du vil levere attest som er relevant for di utdanning innan den fastsette fristen. Det vil vere eit eige felt for å stadfeste dette på svarsida di.

Studium med ledige studieplassar blir lagt ut på Restetorget, som åpnar for søking 20. juli kl. 09.00. 19. juli blir det lagt ut oversikt over studium som kjem på Restetorget. For meir informasjon, sjå www.samordnaopptak.no

Medisinsk testing

I dette brevet får du tilbod om plass på eit studium med krav om medisinsk testing i samband med obligatorisk praksisopplæring/klinisk undervising. Ved studiestart vil lærestaden informere nærare om kriteria og prosedyrene for medisinsk testing.

Tuberkulose

Dersom du skal studere helsefag, sosialfag eller pedagogisk utdanning, er det fastsett i lov at du pliktar å gjennomgå tuberkuloseundersøking. Alternativt må du vise gyldig tuberkulinattest. Kravet til testing gjeld berre dersom du kjem frå eller har vore minst 3 månader i eit land utanfor Vest-Europa, USA, Canada, Australia, New Zealand eller Japan. Kravet til testing gjeld òg dersom du på andre måtar kan ha vore utsett for smitte.

Meticillinresistente gule stafylokokkar (MRSA)

Dersom du skal ha praksisopplæring/klinisk undervising ved sjukehus, sjukeheim eller andre buformer for heildøgns pleie, er det fastsett i lov at du pliktar å gjennomgå undersøkjing for MRSA. Kravet til testing gjeld berre dersom du innan dei siste 12 månadene har arbeidd i helsevesenet eller har vore innlagt på helseinstitusjon i land utanfor Norden. Kravet til testing gjeld òg dersom du på andre måtar kan ha vore utsett for smitte.

Du kan søkje om stipend og lån frå Lånekassen når du har fått opptak. Søk på www.lanekassen.no.

GENERELL INFORMASJON FRå HøGSKULEN I SOGN OG FJORDANE

Du har i dette brevet fått tilbod om studieplass ved Høgskulen i Sogn og Fjordane frå haustsemesteret 2012. Etter felles opning første dagen vil du møte faddrar som skal hjelpe deg dei første vekene, og så blir det oppstart på avdelinga di. Det vert òg registrering og informasjonsførelesning om bibliotek- og datasystem ved høgskulen.

Har du behov for spesiell tilrettelegging av studiesituasjonen kan du kontakte oss på 57 67 60 00 eller e-post: [email protected]

Alle må betale semesteravgift, kr 505,-. Dette er ein føresetnad for å få stipend/lån frå Lånekassen. Så snart du har fått studieplass kan du søkje om stipend og lån på: www.lanekassen.no

www.hisf.no vil du til ei kvar tid finne oppdatert informasjon om studiestart. Her finn du og informasjon om ditt studium, samt om studentorganisasjonar og studentliv. Dersom du har trong for bustad kan du gå inn på heimesida til Studentsamskipnaden for meir informasjon; www.sisof.no, eller sjå på www.hybel.no.

Velkomen som student ved bachelor i sjukepleie i Førde, med oppstart i januar 2013!

Gratulerer med eit godt val. Sjukepleiarutdanninga er allsidig, og du kombinerar teori og praksis gjennom heile studiet. Det er krevjande, men givande. Ved Høgskulen i Sogn og Fjordane får du ei nær, framtidsretta og moderne sjukepleiarutdanning.

Ved sjukepleiarutdanninga legg vi vekt på varierte læringsformer med høg grad av studentaktivitet, individuelt og i grupper. Vi har tradisjonelle førelesingar og undervisning i mindre studiegrupper. Erfaringar frå teori og praksis vil vere sentrale i læringsprosessen gjennom heile studiet. Du må jobbe både sjølvstendig og i grupper. Sjukepleiarutdanninga inneheld 50 % praksis. Andre veka skal du inn på øvingssenteret for å få trening i løysing av reelle utfordringar som sjukepleiar. Vi har eit moderne øvingssenter med topp utstyr lik det du finn i ei moderne sjukehusavdeling. Her er det krav om at du stiller i sjukepleiaruniform.

Høgskulen i Sogn og Fjordane ønskjer deg velkommen til studiestart tysdag 8. januar 2013 med musikk og sprelske innslag. Du vil møte tilsette og medstudentar som vil hjelpe deg slik at du får ein god studiestart. På slutten av dagen vil du møte fadrane dine som vil passe på at du får ein hyggeleg start på studentlivet i Førde.

Undervisninga startar for fullt onsdag 9. januar. Resten av veka skal du bli kjend med medstudentane og førelesarane dine, og få ei innføring i sjukepleie og dei ulike emna i studiet.

Studentar som tek til på sjukepleieutdanninga må ha ein vandelsattest frå politiet. Har du vore i utlandet i meir enn tre månader eller har vore innlagd på sjukehus i utlandet må du teste deg for MRSA, nokon må og ta tuberkulintest.

Dersom du har spørsmål, er det berre å ta kontakt med Høgskulen i Sogn og Fjordane. Du vil òg finne informasjon på www.hisf.no.

Vi gler oss til å treffe deg i januar,

vel møtt!

Høgskulen i Sogn og Fjordane

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Du får med dette tilbod om studieplass på:

Høgskulen i Sogn og Fjordane, Sjukepleie, Førde (start vår).

Oppmøte i Høgskulebygget på Vie i Førde (Vievegen 2), tysdag 8. januar kl. 11.00.

Offisiell opning." Fra vårsemestret, altså januar - skoleslutt. Oppstart 8.januar, som det står.

Skrevet

Ja, men der står også at jeg har fått tilbud om studieplass ved Høgskolen i Sogn og Fjordane frå HøSTsemesteret 2012? Må da vel kunne være ett smutthull for å kunne komme inn?

De kunne ikke gjøre noe med feilen som ble gjort da det ikke var i min favør, så da kan de vel heller ikke gjøre noe med feilen som blir gjort til fordel for meg?

HI

Skrevet

Det er jo gjentatt til det kjedsommelige at du har plass fra januar, altså vårsemesteret. En eneste plass står det høst. Jeg ville tatt den for en skrivefeil. 8 januar begynner du.

Skrevet

Da vil jeg tro du kommer lengre med å spørre de som faktisk vet det, enn å spørre oss og fiske etter det svaret du helst vil ha:)

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Du har kommet inn på studiet som starter 8. januar.

Den generelle infoen som sier noe om høstsemesteret gjelder ikke deg, og er ikke rettet i ditt brev - husk at dette er masseproduserte brev der brev og lister over adressater flettes elektronisk. Hvert enkelt brev blir ikke skrevet av en sekretær.

Skrevet

Det om høstsemesteret står under generell informasjon fra høyskolen... Du må nok finne deg i å ha studieplass fra januar.

Skrevet

Huff, det var kjedelig, hehe.. Hadde håpt på ett smutthull eller noe!

Skrevet

Du kan jo alltids møte opp dagen studiet begynner høstsemesteret, og håpe på at noen ikke stiller, og at det er en mulighet for at du kan få plassen.

Vet ikke om det er sånn lenger, men det gikk an i "gamledager".

Skrevet

Beste er å ringe dem om du er usikker

Skrevet

Husk å akseptere plassen din fra januar innen 30. juli da!

Skrevet

Det avsnittet der det høstsemesteret er nevnt er "generell info". Altså en standardinfo som gis alle uavhengig av den personspesifikke infoen øverst. Det fremkommer veldig klart at du begynner i januar, som alle andre her sier...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...