Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #1 Skrevet 24. juli 2012 Ble veldig dårlig i magen nå,fløy på do. Men nå virker det som det er rier,kommer i tak. Er 24 uker på vei bare, nå er jeg bekymra!
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 24. juli 2012 #2 Skrevet 24. juli 2012 Ja, da sitter du ikke her og koper, da ringer du føden!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #3 Skrevet 24. juli 2012 Jeg har jo ringt,fikk beskjed om og prøve og slappe av. Så derfor ligger jeg her og koper som du kaller det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå