Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #1 Skrevet 24. juli 2012 At jeg hadde et par venninner å invitere på et glass vin på verandaen en kveld, men jeg har ingen Hun ene venninnen jeg har kan aldri finne på noe med mindre det er hos henne :( Føler meg så ensom!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #2 Skrevet 24. juli 2012 Huff, det er en fæl følelse kan jeg tenke meg. Men når det er sagt så må man jobbe for å få seg venner. Hva med mødrene til barna dine sine venner, kolleger, naboer eller meld deg på et kurs eller lignende. Lykke til, håper du finner noen du klaffer med
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #3 Skrevet 24. juli 2012 Kanskje du bør gjøre en innsats for å få deg noen venner?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #5 Skrevet 24. juli 2012 Jeg har prøvd, virkelig prøvd i alle år. Aner ikke hva jeg gjør feil. Var med søsteren min på grillfest for et par uker siden, men måtte dra tidlig for jeg begynte nesten å gråte da jeg så hvor gode venninner hun hadde. Mine bekjente har bare små babyer (meg selv inkludert, 9 mnd. gammel) og ingen vil være uten barna sine en eneste kveld omtrent. Jeg fikk heller aldri være med i noen barselgruppe da hs spurte meg en gang i fjor høst om jeg ville være med, men jeg kunne ikke den dagen og etter det ble jeg aldri invitert med igjen og hs visste ikke når neste treff var. Kollegene mine er "gamle" i forhold til meg. Yngste er 15 år eldre enn meg Av naboer er det også kun folk fra 50+ inkludert et par som er narkomane (utelukket) :(
RagnaRettpå Skrevet 24. juli 2012 #6 Skrevet 24. juli 2012 Har du lyst, har du lov! Det jeg egentlig mener, er at du sikkert klarer å skaffe deg nye venninner om du prøver. Som nr 2 sier, det fins sikkert noen du kan spørre om å komme på besøk. Jeg har fått invitasjoner fra kollegaer og mødre i barnehagen på den måten tidligere, og satt veldig pris på det!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #7 Skrevet 24. juli 2012 Jeg bor i Østfold. Jeg spØr bekjente, uansett om de har barn eller ei om de vil treffes en dag. Ta et glass vin, tas en kafetur eller rett og slett bare gå en tur. Jaaaaaada, ikke noe problem får jeg alltid som svar, men de kan ALDRI
RagnaRettpå Skrevet 24. juli 2012 #8 Skrevet 24. juli 2012 HVa med å arrangere et DIB-treff, kanskje?
Suppehue Skrevet 24. juli 2012 #9 Skrevet 24. juli 2012 Syns du ikke bor her jeg bor jeg for jeg hadde kommet på flekken ;-). Jeg er innflytter her jeg bor og savner gode venninner......det er ikke så kjekt. Skåler med deg i brusen min her jeg sitter og så får vi satse på bedre tider ;-)
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #10 Skrevet 24. juli 2012 Ja, det har jeg og prøvd. Jeg laget tilogmed egen gruppe på facebook. Mange sa at de kom, men når dagen kom stod jeg der alene og følte meg som en dust. Jeg blir mer og mer deprimert av dette og det føles ut som jeg begynner å få magesår eller noe fordi jeg har så vondt inni meg
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 24. juli 2012 #11 Skrevet 24. juli 2012 Finn en åpen barnehage å fra i, og når den stenger for dagen spør om noen vil bli med på cafe! Ofte sover de små etter flere timers aktiv stimulering så de kan sove i vognen og du kan knyte bånd:)
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #12 Skrevet 24. juli 2012 Jeg jobber hver dag så alle åpne barnehager er stengt når jeg er ferdig på jobb på ettermiddagen
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #15 Skrevet 24. juli 2012 Nærheten av Bastøferja? For jeg bor på andre siden
Gjest sandyBay1 Skrevet 24. juli 2012 #16 Skrevet 24. juli 2012 Send meg en pm! Jeg bor også i Østfold! Østfold her også
NormaJean Skrevet 25. juli 2012 #17 Skrevet 25. juli 2012 Det er vel ikke lenge til barnet ditt skal begynne i barnehage? Begynn å snakk med mødre (og fedre) i garderoben! Vent noen uker/mnd mens du skaper litt relasjon/vennskap og så inviterer du til typ tupperware/meandi/ annet homeparty. Server litt vin og kjeks og la praten gå:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå