Gå til innhold

Når man er gravid i uke 31..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville du tenkt at det fremdeles var lenge igjen?

eller at den tiden går fort?

Det går veldig på dagsformen min hvordan jeg føler det.. plutselig tenker jeg at det går kjempe kjempe fort..

Plutselig syns jeg det er aaaltfor lenge til.

hva med dere som ser utenifra.. er det lenge?:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. jeg vil nok si at du har en god stund igjen :-P men det er sikkert bare fordi jeg selv syntes det gikk så sakte på slutten.

Skrevet

Hihi.. uff.. ja.. føler det selv :P

Skrevet

Er selv i uke 31, og noen ganger så syns jeg det går for fort.. Har jo såå mye som skal ordnes. :P

Andre ganger tenker jeg at det er leeeeenge til, og at jeg har god tid og trenger hvertfall ikke stresse med alt som må gjøres. :P

Skrevet

jeg begynte med rier i uke 31, men de kom og gikk frem til uke 39 (noe som egentlig var positivt, men resulterte i mange sykehusbesøk) så jeg syntes tiden gikk kjempe sakte... ;) hehe.

Skrevet
jeg begynte med rier i uke 31, men de kom og gikk frem til uke 39 (noe som egentlig var positivt, men resulterte i mange sykehusbesøk) så jeg syntes tiden gikk kjempe sakte... ;) hehe.
Det forstår jeg!! Hehe.. har selv en del sykehusbesøk bak meg, og flere planlagte fremover.. sånn ca hver andre uke.. men det hjelper litt på nedtellingen også;D

Men håper alt ordnet seg for deg da:)

Skrevet

Er "kun" i uke 26 og syns det er leeeeeeeeeeeenge igjen!

Nå skal jeg på ferie og har endel planer de neste 4ukene. Takk og lov!

Så når jeg kommer igjen har jeg planlagt å ordne til litt klær, kjøpe ny vogn og bilsete - en 4ukers tid har jeg på det. Før jeg må segne om de siste 5-6ukene (av erfaring ifh til bekkenløsning og kynnere).

Jeg kan se at tiden går fort, men likevel sååååå sakte - den siste tiden ER verst! :P

Prøver bare å holde meg med aktivitet og ha planer.. ;)

Skrevet

Jada, alt gikk bra! Fikk en velskapt gutt i April, to dager før termin ;)

Var på sykehuset hver 3.uke til ul pga fare for morkake svikt, og hver 14 dag på slutten, og som du sier det hjelper... Bare vent til de sier "da setter vi ikke opp noen ny time.." -DA begynte jeg å forstå at det snart var over ;)

hehe, må jo fortelle at første natten jeg var på sykehuset med rier fikk mannen litt noja... 3 dager etter var vogn og barnerom i box.. -Han syntes vi hadde ventet litt lenge. ;)

Skrevet
Jada, alt gikk bra! Fikk en velskapt gutt i April, to dager før termin ;) Var på sykehuset hver 3.uke til ul pga fare for morkake svikt, og hver 14 dag på slutten, og som du sier det hjelper... Bare vent til de sier "da setter vi ikke opp noen ny time.." -DA begynte jeg å forstå at det snart var over ;) hehe, må jo fortelle at første natten jeg var på sykehuset med rier fikk mannen litt noja... 3 dager etter var vogn og barnerom i box.. -Han syntes vi hadde ventet litt lenge. ;)
Så godt å høre!! hehe..

jeg har hatt blødninger pga lav morkake, så fikk modningssprøyter så de ga inntrykk av at de allerede måtte ta ut baby uke 26.. så når man kan telle ned en og en uke på den måten så hjelper det litt ja:)

Men bra at det ikke skjedde noe tidligere.. selv om det kanskje kunne skjedd et par uker før ?? hehe .. tenker jeg nå.. vil selvfølgelig beholde henne i magen så lenge som mulig da det er best for henne.. men.. man blir utålmodig..hihi..

men ja, haha, bra mannen tok ansvar:D

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet
Er "kun" i uke 26 og syns det er leeeeeeeeeeeenge igjen! Nå skal jeg på ferie og har endel planer de neste 4ukene. Takk og lov! Så når jeg kommer igjen har jeg planlagt å ordne til litt klær, kjøpe ny vogn og bilsete - en 4ukers tid har jeg på det. Før jeg må segne om de siste 5-6ukene (av erfaring ifh til bekkenløsning og kynnere). Jeg kan se at tiden går fort, men likevel sååååå sakte - den siste tiden ER verst! :P Prøver bare å holde meg med aktivitet og ha planer.. ;)

ååh, skal du ha en til?? Du var så snill mot meg mens jeg var gravid og slet (skrev anonymt her inne), så jeg har fulgt litt med på deg. Dette var fint å høre :)

HI, 9 uker er leeenge. Men jeg var "fødeklar" fra uke 29, så ventetiden ble ekstra lang for meg, siden jeg måtte vente helt til uke 39 med å føde. Var innlagt med rier i 4 døgn og fikk beskjed om å gå hjem og vente på babyen, så jeg ventet. Og veeentet... :)

Skrevet

første gang syns jeg jeg hadde veldig lenge igjen, siden jeg ikke fikk noe mage før i uke 32.. så jeg skulle jo liksom bli "SVÆR" før jeg fikk babyen min, og jeg hadde MY voksing forran meg før jeg var ferdig..

med andremann ble jeg svÆr og hadde like stor mage som da jeg var høygravid med første, i uke 22.. jeg kasta opp frem til uke 32 og hadde bekkenløsning og alt var egentlig forferdelig i forhold til formen.. da følte jeg også at jeg hadde en EVIGHET igjen! men på den andre siden var det "bare" 9 uker til jeg hadde to barn og fullt kaos.. og da var 9 uker med bare ett barn, full kontroll og litt frihet veldig kort tid! :P

men det gikk veldig mye fortere med nr to enn nr en.. og 9 uker er jo 9 uker uansett, men i dårlig form ble det 9 lange uker..

Skrevet
Er "kun" i uke 26 og syns det er leeeeeeeeeeeenge igjen! Nå skal jeg på ferie og har endel planer de neste 4ukene. Takk og lov! Så når jeg kommer igjen har jeg planlagt å ordne til litt klær, kjøpe ny vogn og bilsete - en 4ukers tid har jeg på det. Før jeg må segne om de siste 5-6ukene (av erfaring ifh til bekkenløsning og kynnere). Jeg kan se at tiden går fort, men likevel sååååå sakte - den siste tiden ER verst! :P Prøver bare å holde meg med aktivitet og ha planer.. ;)
ååh, skal du ha en til?? Du var så snill mot meg mens jeg var gravid og slet (skrev anonymt her inne), så jeg har fulgt litt med på deg. Dette var fint å høre :)

Hei!

Ja, denne gang blir det visst jente! =) Gleder oss stort! Litt sjokk, da jeg trodde jeg måtte gjennom pergokurer og alt, så hadde ikke helt i tankene om å forsøke å prøve. Men plutselig var jeg gravid veldig overraskende ;) Brukte jo to år på andremann, med pergo på slutten på han.. =)

Godt å høre at jeg var til hjelp for deg, det varmer å høre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...