Gå til innhold

Forbaska halsbrann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blæh, føler jeg gulper og det røsker i magen! Det kommer som en klokke etter et måltid, samme hvor mildt og svakt krydret maten er.

Noen dager hjelper det med et knekkebrød med hvitost og et glass skummet melk. I dag kjøpte jeg Gaviscon mikstur, men den hjelper kun i 10 minutter.

Noen som har noen gode råd? Er i uke 27 hvert øyeblikk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt samme problem i uke 26-28, men det har gitt seg litt nå (uke 29). Mange anbefaler Lovehearts, men har ikke selv forsøkt. Smaker iallefall bedre enn Gaviscon!!

Skrevet

Noe som funka bra for meg i forrige svangerskap var mandler og vann med sitrondråper.... sitron blir visst basisk i magen (ikke det at jeg er noen ekspert). Høres kanskje rart ut, men funka for meg ihvertfall...

Skrevet

Mandler funka veldig bra for meg også. Spiste det når jeg kjente at jeg fikk halsbrann. Bare en liten neve, så ble det borte.

Skrevet

Gaviscon er brekkmiddel nummer en!

Men mandler var et godt tips - skal prøve det jeg også! :)

Skrevet

Jeg brukte Novaluzid i begge svangerskapene mine. Funket bedre og smaker bedre enn Gaviscon. Kjøpes på apoteket det også.

Skrevet

Sluttet med juice. Halsbrannen ble borte:)

Skrevet

Jeg brukte Novaluzid i begge svangerskapene mine. Funket bedre og smaker bedre enn Gaviscon. Kjøpes på apoteket det også.

Jeg å må bruke Novaluzid...funker bra og lenge:-) uke 35 og håpet det skulle gi seg men NEI:-(

Har vel kanskje noe med at han er i seteleie og trykker godt med hodet oppover!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...