Sydamen Skrevet 24. juli 2012 #1 Skrevet 24. juli 2012 Blæh, føler jeg gulper og det røsker i magen! Det kommer som en klokke etter et måltid, samme hvor mildt og svakt krydret maten er. Noen dager hjelper det med et knekkebrød med hvitost og et glass skummet melk. I dag kjøpte jeg Gaviscon mikstur, men den hjelper kun i 10 minutter. Noen som har noen gode råd? Er i uke 27 hvert øyeblikk.
charnelle Skrevet 24. juli 2012 #2 Skrevet 24. juli 2012 Har hatt samme problem i uke 26-28, men det har gitt seg litt nå (uke 29). Mange anbefaler Lovehearts, men har ikke selv forsøkt. Smaker iallefall bedre enn Gaviscon!!
Tira Skrevet 24. juli 2012 #3 Skrevet 24. juli 2012 Noe som funka bra for meg i forrige svangerskap var mandler og vann med sitrondråper.... sitron blir visst basisk i magen (ikke det at jeg er noen ekspert). Høres kanskje rart ut, men funka for meg ihvertfall...
Squirrel79 Skrevet 25. juli 2012 #4 Skrevet 25. juli 2012 Mandler funka veldig bra for meg også. Spiste det når jeg kjente at jeg fikk halsbrann. Bare en liten neve, så ble det borte.
einog2 Skrevet 25. juli 2012 #5 Skrevet 25. juli 2012 apoteket har noen andre tabletter også, men nå husker jeg ikke navnet på dem.. gaviscon er ikke noe som hjelper på noen tror jeg.. alle jeg vet om har snakka om at det hjelper kun 10 min også er det på ann igjen.. http://www.dinside.no/849123/slik-slukker-du-halsbrannen her er noe om halsbrann
Mammaaaa? Skrevet 25. juli 2012 #6 Skrevet 25. juli 2012 Gaviscon er brekkmiddel nummer en! Men mandler var et godt tips - skal prøve det jeg også!
thessi og lillemor Skrevet 25. juli 2012 #7 Skrevet 25. juli 2012 Jeg brukte Novaluzid i begge svangerskapene mine. Funket bedre og smaker bedre enn Gaviscon. Kjøpes på apoteket det også.
Snart til 2 gutter:-) Skrevet 25. juli 2012 #9 Skrevet 25. juli 2012 Jeg brukte Novaluzid i begge svangerskapene mine. Funket bedre og smaker bedre enn Gaviscon. Kjøpes på apoteket det også. Jeg å må bruke Novaluzid...funker bra og lenge:-) uke 35 og håpet det skulle gi seg men NEI:-( Har vel kanskje noe med at han er i seteleie og trykker godt med hodet oppover!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå