TøffiTrynet☠ Skrevet 24. juli 2012 #27 Skrevet 24. juli 2012 Jeg har gått fra SV til Venstre jeg da..
holahopp Skrevet 24. juli 2012 #32 Skrevet 24. juli 2012 kan jeg spørre hva er det som gjør at dere stemmer de forskjellige partiene?
CaptainHindsight Skrevet 24. juli 2012 #34 Skrevet 24. juli 2012 Hvorfor vil så mange stemme arbeiderpartiet, når de ikke gjør noe annet enn å bryte valgløftene sine? Samme hver gang, smører på før valg, men samme gamle etter valget er overstått.
Gjest Antarctica Skrevet 24. juli 2012 #35 Skrevet 24. juli 2012 Jeg skal stemme Forbundet av Norske Stalinister. Vi er ikke mange, men her på forumet blir vi stadig "avslørt". Så jeg kan vel like godt tone flagg.
holahopp Skrevet 24. juli 2012 #36 Skrevet 24. juli 2012 Jeg skal stemme Forbundet av Norske Stalinister. Vi er ikke mange, men her på forumet blir vi stadig "avslørt". Så jeg kan vel like godt tone flagg. har virkelig begynt å digge innleggene dine her
Gjest Heartbroken Skrevet 24. juli 2012 #38 Skrevet 24. juli 2012 Jeg stemmer Arbeiderpartiet pga at de står for de verdier jeg syns er viktige - selv om det skorter litt på gjennomførelsen avogtil. Ingen kan være enige med noe parti i alt, og AP ligger mitt hjerte nærmest.
Gjest Antarctica Skrevet 24. juli 2012 #39 Skrevet 24. juli 2012 Jeg skal stemme Forbundet av Norske Stalinister. Vi er ikke mange, men her på forumet blir vi stadig "avslørt". Så jeg kan vel like godt tone flagg. har virkelig begynt å digge innleggene dine her Hyggelig det, da, midt oppi alt adrenalinet man pepres av...
holahopp Skrevet 24. juli 2012 #40 Skrevet 24. juli 2012 kunne ønske vi bare hadde 3-4 partier å velge mellom og ikke alle de små partiene..spesielt nå som 2 av de minste partiene sitter i regjering..litt spesielt egentlig. Men jeg stemmer høyre for jeg vil ha litt mer privatisering, skolepolitikken og avskaffe skatt på arbeidende kapital for bedrifter. Kan godt ha FRP i regjering mye pga de har aldri vært der før og hadde vært litt interessant å se hva de hadde fått til. De ville jo aldri ødelagt landet uansett..
Gjest Antarctica Skrevet 24. juli 2012 #41 Skrevet 24. juli 2012 Men toparti-systemene funker også dårlig, det må ikke bli for få alternativer. Jeg har bodd i Storbritannia, og der er det nesten umulig for andre enn Labour eller Conservatives å få makt. Det er jo synd for alle som verken liker det ene eller det andre... Og hvert regjeringsskifte minner jo om å vrenge skjorta for å få den (relativt sett) reineste sida ut!
holahopp Skrevet 24. juli 2012 #42 Skrevet 24. juli 2012 jeg har og bodd i storbritannia og skjønner veldig godt hva du mener..derfor skrev jeg 3-4, men nå syns jeg vi har for mange like partier at det man liker noe med alle som regel og det er ikke veldig lett å velge til tider..
Toocute Skrevet 25. juli 2012 #43 Skrevet 25. juli 2012 Vil at andre partier også skal få prøve denne makta. AP er jo bra i seg selv, men er lei av de. Vil ha noe nytt, så jeg stemmer for FRP denne gangen som sist gang også, bare for å se hva som kan skje. Blir jo ett nytt valg 4 år senere likevel.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #45 Skrevet 25. juli 2012 FrP her. Har stemt sv og ap ved tidligere valg så på tide å la andre prøve seg;)
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #47 Skrevet 25. juli 2012 Blir nok Høyre. Mest på grunn av skolepolitikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå