Gå til innhold

Rom til baby jente...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har dere pyntet rommet til baby jente? Noen som har noen tips :) hvilken farge på veggene? Spent på svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi driver å pusser opp babyrom nå:)

Ikke så stort rom.. men på den ene veggen har vi en lys tapet med duse mønster, og resten av veggene er malt i lyse lyse rosa:)

Møblene og stæsjet går i lyserosa,mørkebrun og hvitt,

Kanskje ikke så originalt men veldig fint syns jeg.. har også hengt opp en kjempe fin lysekrone med dimmer:)

Skrevet

Har et rosa hjerteteppe på gulvet. Kommer vel bilder opp på veggen etterhvert som hun blir eldre. Samme med plakater. Syns ikke det er såå nødvendig enda med masse dill enda, hun er jo bare 6 mnd.

Men har planer om bilder, plakater, kanskje noe dekorasjoner hun har laget selv o.l. på veggene :)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Pusset opp forrige uken. Malte lister, vegger og gulv i chi. Tak i hvitt tak.

Et teppe på gulvet i rosa, rutene lyserosa gardiner. Barnemøblene fra jeg var liten spraylakkerte jeg i sølv. Hyller på

Ene

Siden med forskjellige tøffe lekekasser til ulike leker:) Donald og hans gjeg malerier på veggene malt av min stefar. Et slott wallsticker i sånn høydemåler kan måle hvor høy hun er.

Skal kjøpe en globus til nattlampe i vinduskarmen. Langs dørkarmen er det bitte små blomster som lyser, samme konsept som juletre lys:)

Ja det ble rett og slett drit kult, søtt,

Feminint og originalt:)

Lykke til! Mal i lyse farger:) kjipt om ingen hater rosa eller blått om hele rommet males i det, enklere å ha diverse dekor i de fargene enn hele rommet:)

Skrevet

Har en sjøgrønn vegg. De andre hvite.

Har hvit Stokke seng og hvit benk med kurver under fra Bohus.

Bøkeparkett og lyse gardiner.

Lyslenke med sommerfugler og lerretbilde av nyfødt snuppe.

Stort hvitt skap med plass til å henge kjoler..

Ca. 15 kvm. :-)

Skrevet

Takk for deres svar :) Jeg har fått tak i hello kitty rullegardin som er lystett. Rullegardinen er i farge rosa. Så tenkte jeg å få tak i rosa blondegardiner med knytting av silkebånd og henge på rommet. Skal bestille på nettet litt veggdekor til å klistre på veggen. Har lyst å ordne det skikkelig jentete. Kanskje litt kjedelig å male veggene i lysrosa når gardinene er rosa. Hvilken farge hadde passet godt synes dere? Hi

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Hvitfargen Chi er nydelig! Kald ren hvt, men ikledd kald Moe jeg var redd for! Passer med typiske barnefarger. Har lagt ut bildet av barnerommet på dib fb gruppen om du er med der og vil se det:)

Skrevet

Mener du på facebook? Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...