Gjest Flora med nr 3 <3 Skrevet 24. juli 2012 #1 Skrevet 24. juli 2012 Og fy for noe ekle greier.... Ser ut som en glassmanet i konsistens. Ganske stor. Og fargen var gul/brun. Yes da vet dere hvordan slimoroppen min så ut! Og jeg har diaré!' Så da vet dere det også Er 38 uker i dag. Og håper på at dette kam tyde på at noe skjer snart:-) Mine to andre fødsler startet med rier. Og har aldri sett noen slimpropp før nå!
Celcius73 Skrevet 25. juli 2012 #4 Skrevet 25. juli 2012 Jeg har heller aldri sett en slimpropp Veldig spennende, da må det vel skje noe hos deg snart?
Gjest Flora med nr 3 <3 Skrevet 25. juli 2012 #5 Skrevet 25. juli 2012 Haha!! Fillern glemte å ta bilde, så kunne jeg stolt ha vist frem min første slimpropp på Facebook eller noe Virker ikke som det skjer noe her, bare vanlige kynnere og nedpress:/
CamillaJ Skrevet 25. juli 2012 #6 Skrevet 25. juli 2012 Haha! Det nye profilbildet ditt! Da hadde virkelig de som irriterer seg over ultralydbilder, statusoppdateringer osv fått noe å klikke over! Synes du skulle ta et bilde fra google og klæsje inn som forsidebilde!
Gjest Flora med nr 3 <3 Skrevet 25. juli 2012 #7 Skrevet 25. juli 2012 Hahaha! Ja ikke sant... Nice!! Hihi, syns jeg ser det Å herregud nå fikk jeg mye rare bilder i hodet Hadde jeg vært tøff nok sku jeg gjort det:) Men det er vel bare 5 % av mine FB-venner som vet hva en slimpropp er.
CamillaJ Skrevet 25. juli 2012 #8 Skrevet 25. juli 2012 Du får legge ved en vanvitti forklaring der du utdyper i det vide og det brede hva det er, hvordan det føltes når den kom ut osv.!
MღM Skrevet 26. juli 2012 #9 Skrevet 26. juli 2012 Her har jeg opplevd det samme, men hvis det var slimproppen min var den veldig liten....men ellers har jeg også hatt diare de siste to dagene og i går kom det plutselig masse brunt slim...kan det ha vært en del av den berømmelige proppen? Huff, venter på at morkaka skal dra seg opp, så vet ikke om jeg ønsker noe action her før jeg vet med sikkerhet at det blir vanlig fødsel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå