Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #1 Skrevet 24. juli 2012 Evt. roer seg ned litt...? Burde man vaske alle klær som blir gulpet på på 60 grader?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #2 Skrevet 24. juli 2012 Veldig forskjellig fra unge til unge, noen gulper til etter de har begynt med fast føde, andre gulper bare første par månedene. Jeg har barn som nesten aldri har gulpet, selv ikke da de var bittesmå.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #3 Skrevet 24. juli 2012 Det varierer fra baby til baby. Min gulpet lite, og det gav seg rundt 3mnd. Om du syns at det er for mye gulp, så kan det hende at det hjelper å bytte mme merke om du gir mme.
Major HotLips Houlihan Skrevet 24. juli 2012 #4 Skrevet 24. juli 2012 Min baby er 6 mnd og gulper ennå, selv om hun får grøt to ganger daglig og frukt en gang. Hun kan til og med gulpe grøt :/ Vi har prøvd alle tips i boka, noen har virket en liten stund og andre har ikke. Nå har vi rett og slett gitt opp og venter til det går over av seg selv. Så lenge snuppa vokser og er fornøyd så er vi også det og får slite med klesvasken så lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå