Gå til innhold

Inspirert (jada, igjen!) Hvordan ser dere for dere den typiske Anonyme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange anonyme er høflige, hyggelige og oppegående mennesker, men her som alle andre steder finnes det grums.

Når jeg ser et innlegg fra en NN som så tydelig er farget av at avsender er akkurat anonym, så må jeg innrømme at jeg ser for meg en litt misfornøyd dame som er bitter for at livet ikke ble helt som hun skulle ønske. Hun leser interiør- og mammablogger og gleder seg i det stille om hun finner en som er rar/merkelig nok til å kunne linkes til - for så å kose seg over at andre hiver seg med på hetsingen.

Hun er misfornøyd med mannen i sitt liv - eller hun er i konflikt med eksen. Hun følger nøye med på hva naboen gjør, og kjenner det stikker i misunnelsen om noen klarer å oppnå noe til tross for gjerne et litt dårlig utgangspunkt.

Hun har en jobb sånn midt på treet - ikke veldig høystatus, men heller ikke av de dårligst betalte. Hun har ingen forståelse for at noen av forskjellige grunner ikke takler livet sitt så bra, og kanskje tilogmed må få litt hjelp av staten for å klare seg.

Jeg tror den typiske bim/dib anonyme er en av de som hyppig oppdaterer FB-statusen med bollebaking og fjellturer, mens sannheten er "ikke så mye".....

Sånn..... så kan dere komme med at jeg sikkert beskriver meg selv siden jeg signerer som anonym :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal ikke se helt bort fra at mange ekle anonyminnlegg er skrevet av de samme som er så "important" og prektige med nick!

Skrevet

Anonym er jo "alle" her inne. Er sikker på at de faste nickbrukerne signerer med anonym mange ganger også.

Har sett det så mange ganger at det kommer veldig "følsomme" emner om at noen er så teite, uttrykk for ekstreme meninger eller at mannen er en drittsekk eller noe annet man ikke vil besudle nicket sitt med, så kommer det lenger ned "faen... glemte anonymknappen...jaja, så vet dere hvem jeg er da..." Og dette er ofte de samme som skryter av at de står frem med nick og "mobber" alle som velger å være anonyme.

Gjest Visten
Skrevet

Snakk om å skyte seg selv i foten ja HI :)

Gjest Visten
Skrevet
Snakk om å skyte seg selv i foten ja HI :)

Og jeg er flink å bruke anonymknappen når jeg skriver innlegg der jeg føler jeg kan bli gjenkjent eller dersom jeg spør om ting som jeg også har luftet for venner og bekjente som kanskje kan kjenne meg igjen her inne, uten at jeg nødvendigvis passer inn i profilen din. :)

Skrevet

De fleste anonyme er kjekke folk, og like forskjellige som de som signerer med nick.

Så har du dem som må ha blitt piska som barn eller tilsvarende...

Skrevet

Anonym er jo "alle" her inne. Er sikker på at de faste nickbrukerne signerer med anonym mange ganger også.

Har sett det så mange ganger at det kommer veldig "følsomme" emner om at noen er så teite, uttrykk for ekstreme meninger eller at mannen er en drittsekk eller noe annet man ikke vil besudle nicket sitt med, så kommer det lenger ned "faen... glemte anonymknappen...jaja, så vet dere hvem jeg er da..." Og dette er ofte de samme som skryter av at de står frem med nick og "mobber" alle som velger å være anonyme.

Jeg velger svært sjeldent anonymknappen her inne. De eneste gangene jeg gjør det er når jeg skriver gjenkjennelige ting om meg selv. Det tror jeg de fleste andre med nick også gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...