Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #1 Skrevet 24. juli 2012 Blir så overgitt!!! Jeg har ikke slengt med leppa her, ser noen som gjør det, men SO WHAT?!?! Man kan ikke løpe til "mamma med alt" for å sladre!!!! Spar moderatormailene deres til de innleggene som er virkelig fæle - og da tenker jeg alla ABB-fan karakter!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #2 Skrevet 24. juli 2012 er du moderator du da siden du vet at så mange "løper til mamma" med alt? eller er du kanskje en av de som har fått tilsnakk fra moderator pga dårlig oppførsel?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #3 Skrevet 24. juli 2012 Jeg liker hvordan du skriver moderator med stor m. Akkurat som Gud skrives med stor g
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #4 Skrevet 24. juli 2012 er du moderator du da siden du vet at så mange "løper til mamma" med alt? eller er du kanskje en av de som har fått tilsnakk fra moderator pga dårlig oppførsel? Nei, jeg er ikke moderator, og jeg har aldri fått tilsnakk av moderator Men synes stadig jeg ser noen skal "sladre til moderator". Blir stadig overgitt over at noen er så barntslige!!! Greit nok om det er "helt villt", men sånne bagatellmessige idiotiske innlegg må man da kunne klare å overse om man ikke direkte er fan av det!
PintSizedDictator Skrevet 24. juli 2012 #5 Skrevet 24. juli 2012 Voksne mennesker? Nja, jo... jeg kan begynne å lure til tider Med det sagt så er jeg enig med deg. Men man må huske på at majoriteten av de som kommenterer her er hormonstyrte og kan finne på å bli fornærmet av de rareste ting. Det er ikke alt man bør eller skal finne seg i, men å springe til toppen med det og klage sin nød er vel litt drøyt.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #6 Skrevet 24. juli 2012 Hadde folk oppført seg som voksne hadde vi ikke trengt moderator.....
Major HotLips Houlihan Skrevet 24. juli 2012 #7 Skrevet 24. juli 2012 Jada jada, kanskje du må klage til moderator om det?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #8 Skrevet 24. juli 2012 Hadde folk oppført seg som voksne hadde vi ikke trengt moderator..... Om ikke andre er "voksne", så kan jo likevel DU være voksen nok til å overse tull og tøys?!! Sant?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #9 Skrevet 24. juli 2012 "Vi er voksne mennesker". Ja, man skulle gjerne tro det...? Men siden dette ikke alltid ser ut til å være tilfellet, så er det godt at en har anledning til å si fra når noen går langt ut over det som er ok. Jeg har forresten ikke inntrykk av at det er mye som rapporteres til moderator.
Gjest MMJ Skrevet 24. juli 2012 #10 Skrevet 24. juli 2012 Ikke alltid jeg synes alle innlegg er så "voksne" at det gjør noe, men jeg har NULL behov for å melde i fra til nooooen om det Men for all del, om noen føler behov og ønsker bruke til på det - så er de hjertelig velkomne til å sende mail til moderator om det! Jeg er også kanskje av den typen som liker litt sånn innlegg på "kanten" da, hærlig med en diskusjon med engasjerte hormonelle damer, hehe
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #11 Skrevet 24. juli 2012 Hadde folk oppført seg som voksne hadde vi ikke trengt moderator..... Om ikke andre er "voksne", så kan jo likevel DU være voksen nok til å overse tull og tøys?!! Sant? For en fullstendig meningsløs påstand. Det er voksent å reagere på sjikanering og hetsing, ikke å overse det. Det er derimot vanlig at de som kaster dritt kaller det "tull og tøys" og påstår at andre er humorløse...
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #12 Skrevet 24. juli 2012 Hadde folk oppført seg som voksne hadde vi ikke trengt moderator..... Om ikke andre er "voksne", så kan jo likevel DU være voksen nok til å overse tull og tøys?!! Sant? For en fullstendig meningsløs påstand. Det er voksent å reagere på sjikanering og hetsing, ikke å overse det. Det er derimot vanlig at de som kaster dritt kaller det "tull og tøys" og påstår at andre er humorløse... Og ja, jeg liker en skikkelig diskusjon selv som gjerne er litt på kanten, men vet hvor grensen går..
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #13 Skrevet 24. juli 2012 Hadde folk oppført seg som voksne hadde vi ikke trengt moderator..... Om ikke andre er "voksne", så kan jo likevel DU være voksen nok til å overse tull og tøys?!! Sant? For en fullstendig meningsløs påstand. Det er voksent å reagere på sjikanering og hetsing, ikke å overse det. Det er derimot vanlig at de som kaster dritt kaller det "tull og tøys" og påstår at andre er humorløse... Og ja, jeg liker en skikkelig diskusjon selv som gjerne er litt på kanten, men vet hvor grensen går.. Vi har ulike grenser! Hvorfor mener du at din grense skal være norm for tålegrensen her inne? Har du noen talenter mener du selv i forhold til å vurdere hva som er akseptabelt siden du mener du må ordne opp her inne? Jo, av og til går det ann å se en annen vei, ikke mase og sende mail i hytt og gever til moderator. OMG!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #16 Skrevet 24. juli 2012 Hadde folk oppført seg som voksne hadde vi ikke trengt moderator..... Om ikke andre er "voksne", så kan jo likevel DU være voksen nok til å overse tull og tøys?!! Sant? For en fullstendig meningsløs påstand. Det er voksent å reagere på sjikanering og hetsing, ikke å overse det. Det er derimot vanlig at de som kaster dritt kaller det "tull og tøys" og påstår at andre er humorløse... Og ja, jeg liker en skikkelig diskusjon selv som gjerne er litt på kanten, men vet hvor grensen går.. Vi har ulike grenser! Hvorfor mener du at din grense skal være norm for tålegrensen her inne? Har du noen talenter mener du selv i forhold til å vurdere hva som er akseptabelt siden du mener du må ordne opp her inne? Jo, av og til går det ann å se en annen vei, ikke mase og sende mail i hytt og gever til moderator. OMG! Snakk om å ikke klare å være saklig og voksen . Og hvordan klarer du å feilkonkludere med at jeg pleier sende mail til moderator ? For å si det slik: Jeg har aldri fått slettet noen egne kommentarer av moderator, eller fått tilsnakk. Ergo så kan jeg påberope meg å vite hvor grensen går.
Gjest Mentha Skrevet 24. juli 2012 #17 Skrevet 24. juli 2012 I noen tilfeller er det godt å ha en Moder-ator som kan holde de uskikkelige barna i ørene så de ikke plager de andre.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #18 Skrevet 24. juli 2012 Hadde folk oppført seg som voksne hadde vi ikke trengt moderator..... Om ikke andre er "voksne", så kan jo likevel DU være voksen nok til å overse tull og tøys?!! Sant? For en fullstendig meningsløs påstand. Det er voksent å reagere på sjikanering og hetsing, ikke å overse det. Det er derimot vanlig at de som kaster dritt kaller det "tull og tøys" og påstår at andre er humorløse... Fortsatt bitter på hun som ødela "Marley and me" for deg?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #19 Skrevet 24. juli 2012 Dette må jeg si meg helt enig i! Jeg svarte på et innlegg og fortalte sannheten om 2 episoder vi har opplevd, noen kjente seg tydeligvis igjen i det jeg refererte til og, selv om vi jo har nick som jo er anonyme så fikk dei moderator til å slette det! Men fikk mye stygge beskyldninger for å ha løyet, noe jeg jo IKKE har gjort, vi er jo mange over 10 -15 stk som kan bevitne det hele om dei to familiene det dreide seg om! ;-) Men dei var nok desperate for dei fikk moderator til å slette det og moderator vet jo ikke hva som har rett eller galt, så syns at det blir feil å slette innkegg slik! Men jeg har salt jeg har skrevet på det tørre og så mange vitner til dette så det gjør egentlig ikke meg noe, og kanskje fikk den/ dei seg en tankevekker, så da har jeg gjort mitt til at kanskje barna i disse tilfellene kan bli behandlet med mer respekt i sine hjem heretter!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #20 Skrevet 25. juli 2012 Dette må jeg si meg helt enig i! Jeg svarte på et innlegg og fortalte sannheten om 2 episoder vi har opplevd, noen kjente seg tydeligvis igjen i det jeg refererte til og, selv om vi jo har nick som jo er anonyme så fikk dei moderator til å slette det! Men fikk mye stygge beskyldninger for å ha løyet, noe jeg jo IKKE har gjort, vi er jo mange over 10 -15 stk som kan bevitne det hele om dei to familiene det dreide seg om! ;-) Men dei var nok desperate for dei fikk moderator til å slette det og moderator vet jo ikke hva som har rett eller galt, så syns at det blir feil å slette innkegg slik! Men jeg har salt jeg har skrevet på det tørre og så mange vitner til dette så det gjør egentlig ikke meg noe, og kanskje fikk den/ dei seg en tankevekker, så da har jeg gjort mitt til at kanskje barna i disse tilfellene kan bli behandlet med mer respekt i sine hjem heretter! Hæ ?
Major HotLips Houlihan Skrevet 25. juli 2012 #21 Skrevet 25. juli 2012 Dette må jeg si meg helt enig i! Jeg svarte på et innlegg og fortalte sannheten om 2 episoder vi har opplevd, noen kjente seg tydeligvis igjen i det jeg refererte til og, selv om vi jo har nick som jo er anonyme så fikk dei moderator til å slette det! Men fikk mye stygge beskyldninger for å ha løyet, noe jeg jo IKKE har gjort, vi er jo mange over 10 -15 stk som kan bevitne det hele om dei to familiene det dreide seg om! ;-) Men dei var nok desperate for dei fikk moderator til å slette det og moderator vet jo ikke hva som har rett eller galt, så syns at det blir feil å slette innkegg slik! Men jeg har salt jeg har skrevet på det tørre og så mange vitner til dette så det gjør egentlig ikke meg noe, og kanskje fikk den/ dei seg en tankevekker, så da har jeg gjort mitt til at kanskje barna i disse tilfellene kan bli behandlet med mer respekt i sine hjem heretter! Hæ ? Den signerer jeg! Hæ??
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #22 Skrevet 25. juli 2012 Hadde folk oppført seg som voksne hadde vi ikke trengt moderator..... Om ikke andre er "voksne", så kan jo likevel DU være voksen nok til å overse tull og tøys?!! Sant? For en fullstendig meningsløs påstand. Det er voksent å reagere på sjikanering og hetsing, ikke å overse det. Det er derimot vanlig at de som kaster dritt kaller det "tull og tøys" og påstår at andre er humorløse... Fortsatt bitter på hun som ødela "Marley and me" for deg? Ha ha, nei jeg engasjerte meg ikke i den diskusjonen... .
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #23 Skrevet 25. juli 2012 Dette må jeg si meg helt enig i! Jeg svarte på et innlegg og fortalte sannheten om 2 episoder vi har opplevd, noen kjente seg tydeligvis igjen i det jeg refererte til og, selv om vi jo har nick som jo er anonyme så fikk dei moderator til å slette det! Men fikk mye stygge beskyldninger for å ha løyet, noe jeg jo IKKE har gjort, vi er jo mange over 10 -15 stk som kan bevitne det hele om dei to familiene det dreide seg om! ;-) Men dei var nok desperate for dei fikk moderator til å slette det og moderator vet jo ikke hva som har rett eller galt, så syns at det blir feil å slette innkegg slik! Men jeg har salt jeg har skrevet på det tørre og så mange vitner til dette så det gjør egentlig ikke meg noe, og kanskje fikk den/ dei seg en tankevekker, så da har jeg gjort mitt til at kanskje barna i disse tilfellene kan bli behandlet med mer respekt i sine hjem heretter! Hæ ? Den signerer jeg! Hæ?? . HÆ? Tydeligvis noen fine folk her som tror innlegget handler om dem?;-) Er det du som satt med venninnene dine å pratet dritt om nabobarna som ikke burde leve fordi foreldrene var uføre? Du med så høy utdannelse?? Kanskje et skrivekurs hadde vært på din plass også..
Major HotLips Houlihan Skrevet 25. juli 2012 #24 Skrevet 25. juli 2012 Dette må jeg si meg helt enig i! Jeg svarte på et innlegg og fortalte sannheten om 2 episoder vi har opplevd, noen kjente seg tydeligvis igjen i det jeg refererte til og, selv om vi jo har nick som jo er anonyme så fikk dei moderator til å slette det! Men fikk mye stygge beskyldninger for å ha løyet, noe jeg jo IKKE har gjort, vi er jo mange over 10 -15 stk som kan bevitne det hele om dei to familiene det dreide seg om! ;-) Men dei var nok desperate for dei fikk moderator til å slette det og moderator vet jo ikke hva som har rett eller galt, så syns at det blir feil å slette innkegg slik! Men jeg har salt jeg har skrevet på det tørre og så mange vitner til dette så det gjør egentlig ikke meg noe, og kanskje fikk den/ dei seg en tankevekker, så da har jeg gjort mitt til at kanskje barna i disse tilfellene kan bli behandlet med mer respekt i sine hjem heretter! Hæ ? Den signerer jeg! Hæ?? . Med fare for å gjenta meg selv; HÆ?? Jeg aner ikke hva du snakker om! Ikke snakker jeg dritt om folk og ikke mener jeg at enkelte barn ikke burde leve. Og jeg tror ihvertfall ikke at innlegget handler om meg, jeg skjønte ikke innholdet i det engang for det er tydeligvis noe jeg ikke har fått med meg. Hva er det som har fått deg så sinna da? HÆ? Tydeligvis noen fine folk her som tror innlegget handler om dem?;-) Er det du som satt med venninnene dine å pratet dritt om nabobarna som ikke burde leve fordi foreldrene var uføre? Du med så høy utdannelse?? Kanskje et skrivekurs hadde vært på din plass også..
Major HotLips Houlihan Skrevet 25. juli 2012 #25 Skrevet 25. juli 2012 Dette må jeg si meg helt enig i! Jeg svarte på et innlegg og fortalte sannheten om 2 episoder vi har opplevd, noen kjente seg tydeligvis igjen i det jeg refererte til og, selv om vi jo har nick som jo er anonyme så fikk dei moderator til å slette det! Men fikk mye stygge beskyldninger for å ha løyet, noe jeg jo IKKE har gjort, vi er jo mange over 10 -15 stk som kan bevitne det hele om dei to familiene det dreide seg om! ;-) Men dei var nok desperate for dei fikk moderator til å slette det og moderator vet jo ikke hva som har rett eller galt, så syns at det blir feil å slette innkegg slik! Men jeg har salt jeg har skrevet på det tørre og så mange vitner til dette så det gjør egentlig ikke meg noe, og kanskje fikk den/ dei seg en tankevekker, så da har jeg gjort mitt til at kanskje barna i disse tilfellene kan bli behandlet med mer respekt i sine hjem heretter! Hæ ? Den signerer jeg! Hæ?? . Med fare for å gjenta meg selv; HÆ?? Jeg aner ikke hva du snakker om! Ikke snakker jeg dritt om folk og ikke mener jeg at enkelte barn ikke burde leve. Og jeg tror ihvertfall ikke at innlegget handler om meg, jeg skjønte ikke innholdet i det engang for det er tydeligvis noe jeg ikke har fått med meg. Hva er det som har fått deg så sinna da? HÆ? Tydeligvis noen fine folk her som tror innlegget handler om dem?;-) Er det du som satt med venninnene dine å pratet dritt om nabobarna som ikke burde leve fordi foreldrene var uføre? Du med så høy utdannelse?? Kanskje et skrivekurs hadde vært på din plass også.. Hos, ble litt rot der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå