Gå til innhold

Sko spørsmål til dere mer erfarne mødre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt Geox høst støvelet og Kamik vinter støvel. Vurdere og å kjøpe foret støvel, trenger jeg det? Og trenger jeg vinter støvelet når jeg har kamik sko til han? Han er snart 2år om det har noe å si

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde kjøpt cherox også jeg da i tilegg til vinterstøvler:)

Skrevet

Cherrox er et must vår og høst, og delvis vinter.

Da dropper jeg ofte høstskoene.

Skrevet

Cherox er det sånn støvler med for inni? For da er det det jeg har tenkt på at kansje kunne vært greit å ha i tillegg

HI

Skrevet

Jeg syns halvhøye goretexsko er best på høsten. På vinteren trenger du ikke cherox, da holder det med vanntette vintersko.

Skrevet

Synes også cherrox er et must. De har billige på økonomisko som er e veldig gode, dener faktisk de eneste som ikke blir for trang rundt leggen synes jeg. Jeg bruker gortex joggesko+støvler og cherrox (skifter like etter påske) på høst og vår, og ecco vintersko på vinter. Kamik sine sko er kjempegode når det er virkelig kaldt, m min erfaring er at hvis man bor på en kant av landet hvor d er mer sørpe enn snø som legger seg og stabil kuld så tåler de ikke sååå mye vann. Synes derfor ecco sine sko er bedre, m blir d 20 minus er de nok ikke like gode som kamik sine. M igjen, i vår Bhg så er ikke barna ute i 20minus. Så summa summaru : gortex joggesko, støvle, cherrox (for skikkelige slapsedager), og vintersko. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...