Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #1 Skrevet 24. juli 2012 Har kjøpt Geox høst støvelet og Kamik vinter støvel. Vurdere og å kjøpe foret støvel, trenger jeg det? Og trenger jeg vinter støvelet når jeg har kamik sko til han? Han er snart 2år om det har noe å si
Solskinnstrall Skrevet 24. juli 2012 #2 Skrevet 24. juli 2012 Jeg hadde kjøpt cherox også jeg da i tilegg til vinterstøvler:)
Firekids Skrevet 24. juli 2012 #3 Skrevet 24. juli 2012 Cherrox er et must vår og høst, og delvis vinter. Da dropper jeg ofte høstskoene.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #4 Skrevet 24. juli 2012 Cherox er det sånn støvler med for inni? For da er det det jeg har tenkt på at kansje kunne vært greit å ha i tillegg HI
Mrs. Bouquet Skrevet 24. juli 2012 #5 Skrevet 24. juli 2012 Jeg syns halvhøye goretexsko er best på høsten. På vinteren trenger du ikke cherox, da holder det med vanntette vintersko.
Dorrimor ♂♂ Skrevet 24. juli 2012 #6 Skrevet 24. juli 2012 Synes også cherrox er et must. De har billige på økonomisko som er e veldig gode, dener faktisk de eneste som ikke blir for trang rundt leggen synes jeg. Jeg bruker gortex joggesko+støvler og cherrox (skifter like etter påske) på høst og vår, og ecco vintersko på vinter. Kamik sine sko er kjempegode når det er virkelig kaldt, m min erfaring er at hvis man bor på en kant av landet hvor d er mer sørpe enn snø som legger seg og stabil kuld så tåler de ikke sååå mye vann. Synes derfor ecco sine sko er bedre, m blir d 20 minus er de nok ikke like gode som kamik sine. M igjen, i vår Bhg så er ikke barna ute i 20minus. Så summa summaru : gortex joggesko, støvle, cherrox (for skikkelige slapsedager), og vintersko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå