Gå til innhold

Bytter dere bh hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

... Eller hvor ofte bytter dere bh? Hvor mange bher har dere? Inspirert av kollega som sa hun har to bher som hun bytter på hver uke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en ammeBH jeg liker, pluss to amnesingleter. Så jeg bruker BHen noen dager, vasker den om kvelden og bruker neste dag..

Skrevet

Nja, til vanlig kan jeg fort bruke en i flere dager. Har veldig lite kroppslukt. Men nå har jeg ikke sjans, heldig om dn varer ut dagen.... Vet ikke hvor mange jeg har, men det er mange. Liker å bytte og ha forskjellige til forskjellige anledninger. Vet det finnes de som har få som enten ikke lukter noe, eller er flink å skylle de på kvelden..

Skrevet

Har 3 BH som passer, 3 til som er for små på grunn av melkefylte pupper. Fryktelig vanskelig (og dyrt) for meg å kjøpe BH .. Bare de tre jeg bruker nå koster tilsammen 2000 kroner (store pupper).

Ellers bytter jeg ved behov - kanskje hver 3. dag:)

Skrevet

Jeg har en ugrei og veldig dyr bh str (75g). Har ikke så mange bher, 5-6 stk, og liker godt å gå i 3-4 av dem. Skifter 2-3 ganger i uka, pluss sportsbh som byttes etter hver trening.

Kjøper selvfølgelig nye innimellom, men det er stort sett når andre er klare for utskiftning....

Skulle gjerne hatt nytt sett matchende undertøy hver dag, men økonomien vår gir ikke akkurat rom for utskeielser på det området;-)

Skrevet

tror jeg har 3-4 som jeg er fornøyd med, pleier å bytte annenhver dag.

Skrevet

Nei. Har bare 3-4 jeg er fornøyd med, de amdre er for små selv om alle er samme str, men sløvhet fra meg for jeg gidder ikke prøve de i butikken. Har normal bhstr 80c

Skrevet

Bytter omtrent hver 3. dag. Har 4, og 3 av disse er helt like hverandre. Dessverre misfarges de hvite og offwhite så raskt av andre klær jeg har på og i vask :(

Skrevet

Byttes hver dag.. er jo rett under armhulen og er ekkelt å gå med den flere dager på rad, syns jeg :) Er akkurat nå gravid og har derfor bare 3 BHer som egentlig passer, de andre dagene skviser jeg puppene inn i altfor små BHer... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...