Gå til innhold

Er det mulig å synke lavere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hetse en som har mistet barnet sitt

Mobbe en 1 årings navn

Sjikanere syke/uføre.

Jeg er rystet over hva folk her inne tror de har rett til å si til andre som er her inne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overse uønsket adferd, rose den ønskede?

Nei, altså tenker det er 1-2 som holder på, de har sikkert er lite innholdsrikt liv.

Skrevet

Jada, det er mulig å synke lavere, i morgen eller neste uke kommer noe som er verre..

Ingen av disse trådene i dag har overrasket meg... Desverre :(

Skrevet

Hvem hetser hvem?

Hvilken 1-åring blir mobbet?

Har jeg gått glipp av noe?

Skrevet

Alle punktene dine er totalt overdrevet... Er nok bare du som føler deg truffet. Få deg et liv utenfor dib kanskje?

Skrevet

Vel, enkelte takler ikke det å være anonyme på nett og spyr ut av seg all verdens eder og galle uten å tenke på konsekvenser. Det er en grunn til at digital mobbing øker. :(

Jeg tenker som så at hvis jeg ikke har villet sagt det in real life, så sier jeg det heller ikke på nett.

Skrevet
Alle punktene dine er totalt overdrevet... Er nok bare du som føler deg truffet. Få deg et liv utenfor dib kanskje?

Ja, det var rette rævå som feis!

Hvem følte seg truffet her, tro :D

Stakkars......

Skrevet

Ang. Mobbing av en 1-årings navn - Jeg håper virkelig ikke det er tråden om navnet Ailo du mener er mobbing???

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet
Ang. Mobbing av en 1-årings navn - Jeg håper virkelig ikke det er tråden om navnet Ailo du mener er mobbing???

Er sikkert Carosander de mener. Selv om jeg ikke synes noe om navnet eller navnevalget, er det utrolig smakløst og lavmål å lage masse tråder om det og trakassere.

Skrevet

Navnet Ailo har fått en del stygge kommentarer i det siste og det innlegget om jukka pekka var myntet på navnet Ailo.

Skrevet

Hvor blir navnet til gutten din hetset? De aller fleste i den tråden sa ikke noe ufint om det navnet.

Skrevet
Navnet Ailo har fått en del stygge kommentarer i det siste og det innlegget om jukka pekka var myntet på navnet Ailo.

Du vet at det fins flere enn ditt barn som heter Ailo så hvorfor ta seg så forbanna nær av alt?

Så er det noen som ikke liker navnet, hva så? Alle kan ikke like alle navn.

Skrevet

Ang navnet: hvis ikke du tåler andres meninger bør du ikke brette alt ut på denne måten...

Resten: gjesp. Overdrevet.

Skrevet

Ikke spesielt i den tråden, men i andre tråder.

Skrevet

Jeg har ikke noe problemer med andre sin mening jeg, folk får mene hva de vil, men når det går over i mobbing så syns jeg ikke noe om det..

Skrevet

Snakk om å være hårsår. Hvorfor tror du jukka-pekka var myntet på deg. Enkelte er veldig "important" her inne.

Skrevet

Reagerer du like sterkt når det er andre navn som blir "mobbet"?

Du har vært her såpass lenge og mye nå at du burde vite hvordan ting funker her inne. Du "fronter" dine barns navn ved alle mulige anledninger, og legger de sånn sett lagelig til for hugg.

I en perfekt verden ville alle vært høflige her inne, men du av alle burde vite at det aldri kommer til å skje. Så vil du ikke ha negative kommentarer om dine barns navn, så hold dem for deg selv.

Er flere navn som er blitt hetset til det kjedsommelige her inne. Ailo er IKKE et av dem.

Å si at et navn er knyttet til samisk og fleipe rundt dette er IKKE mobbing. Å legge karakteristikker som white trash, trydgemisbruker, taper, ressurssvak o.l. til et navn, DET er mobbing.

Skrevet

Igjen: få deg et liv utenfor dib...

Skrevet
Jeg har ikke noe problemer med andre sin mening jeg, folk får mene hva de vil, men når det går over i mobbing så syns jeg ikke noe om det..

Det er stadig vekk navnetråder her inne og i dag har det ikke vært ille. Du mener kanskje det fordi du mener at det er deg det går utover i dag, men voks litt opp og slutt å ta deg selv så høytidelig.

Alt handler ikke om deg og barna dine.

Skrevet

Ja, jeg reagerer faktisk på det. Jeg syns det er helt greit å ikke like ett navn, men å si det er White trash ol syns jeg er lavmål.

Skrevet
Ja, jeg reagerer faktisk på det. Jeg syns det er helt greit å ikke like ett navn, men å si det er White trash ol syns jeg er lavmål.

Du reagerer på at noen påpeker at Ailo er et samisk navn??? Kan ikke se at noen har skrevet noe annet enn det i tråden du sikter til.

Snakk om å overdrive kun for å IGJEN skape blest om deg selv!

Skrevet
Du reagerer på at noen påpeker at Ailo er et samisk navn??? Kan ikke se at noen har skrevet noe annet enn det i tråden du sikter til. Snakk om å overdrive kun for å IGJEN skape blest om deg selv!

Nei, reagerer ikke på at folk påpeker at Ailo er et samisk navn. Det jeg svarte på var om jeg reagerer når andre navn blir hetset og ja det reagerer jeg på!

Skrevet

Du virker ekstremt opptatt av - og sår angående - dine barns navn. Du gnåler om dem altfor mye. Du virker fornærma hvis noen i det hele tatt antyder at de ikke liker navnene, mens du "liker" febrilsk de innleggene som liker navnene. Det blir liksom så tydelig om du skjønner...

Hvis det er noen trøst: like lite som du bryr deg med hva mine barn heter, så bryr resten av verden seg like lite med hva du velger å kalle dine barn. Du har ingenting å forsvare.

Du har gjort det alle andre foreldre gjør: valgt de navnene du liker best til barna dine. Da må du leve med at noen liker dem, noen misliker dem, noen bryr seg i ryggen et sted, og viktigst av alt; du VIL bli mobbet for dine valg på dib. På lik linje med alle andre som velger å gå ut med navnevalgene sine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...