Gjest Ziva Skrevet 24. juli 2012 #1 Skrevet 24. juli 2012 Var innom og sjekket pris i dag og de skulle ha 380.- kr for å klippe tupper og lugg. Synes det var en stiv pris, eller er det det koster nå?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #2 Skrevet 24. juli 2012 Betaler 150kr hos en utenlandsk frisør i byen. grei pris. Er gutt på 2 år, så han bryr seg ikek så veldig om sveisen, og han mannen var faktisk ganske flink med han og jeg tror nesten at han kurerte "klippeskrekken" hans. Har klippet han hos kjedefrisører siden han var 1år og da har det kostet 300kr.
Miksmaks Skrevet 24. juli 2012 #3 Skrevet 24. juli 2012 Jeg betalte 340,- nå i helga for klipp av min 2-årige sønn.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #4 Skrevet 24. juli 2012 Var innom og sjekket pris i dag og de skulle ha 380.- kr for å klippe tupper og lugg. Synes det var en stiv pris, eller er det det koster nå? Nei, ble lurt til å betale 350 en gang. Eller ble ikke lurt, men antok at det ikke var så dyrt for noe som tok maks ti minutter. Gikk aldri tilbake. Sjekk om du finner en lærling som gjør det til halv pris. Jeg får ei venninne til å klippe dem. Hun har frisørsalong, men tar kun 100 kr for å klippe hvert av mine barn. Det tar tross alt veldig kort tid.
<3 2G <3 Skrevet 24. juli 2012 #5 Skrevet 24. juli 2012 Kommer helt an på hvilken frisør og hvor i landet, i Trondheim er det rundt 300,- . På Smøla betaler vi 200,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå