Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #1 Skrevet 24. juli 2012 Bare lurer på hvilken størrelse dere har, og hvilke fisker:) Jeg har et 60 liter tror jeg. Søtt passe stort. Har forskjellige fisker, liker aller best prinsesse av burundi fiskene, de er så fine:)
Gjest Ziva Skrevet 24. juli 2012 #2 Skrevet 24. juli 2012 28 liter og platy, 1 sugemalle og 1 sneglespiser.
*venter en liten gutt feb* Skrevet 24. juli 2012 #3 Skrevet 24. juli 2012 jeg har ca 100 L og har platyer, 2 svarte sugemale og 2 snegle spiser, samt 2 annen fisk jeg ikke husker hva heter.........
Gjest SHOC Skrevet 24. juli 2012 #4 Skrevet 24. juli 2012 240 liter. Noeon Regnbuefisk, Rødnese Tetra, Metall Panser Malle, Siamesisk Algespiser, Cherry Barbe og Ancistrus.
Vera prøver Skrevet 24. juli 2012 #5 Skrevet 24. juli 2012 Her har vi to stk. Et er på 54 l og i den har vi svarte og gule molly, en eplesnegle, en malle og noen neontetra. Det andre er på 190 l og i den har vi to platy, 3 kardinaltetrar og tre andre raringer. Det er ganske nytt så har ikke helt funnet ut hva slags fisk vi skal ha i det ennå. Platyene tok vi fra det andre og de andre 6 fikk vi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå