Gå til innhold

Noen som har akvarium her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på hvilken størrelse dere har, og hvilke fisker:)

Jeg har et 60 liter tror jeg. Søtt passe stort. Har forskjellige fisker, liker aller best prinsesse av burundi fiskene, de er så fine:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

28 liter og platy, 1 sugemalle og 1 sneglespiser.

 

Skrevet

jeg har ca 100 L og har platyer, 2 svarte sugemale og 2 snegle spiser, samt 2 annen fisk jeg ikke husker hva heter.........

Skrevet

240 liter. Noeon Regnbuefisk, Rødnese Tetra, Metall Panser Malle, Siamesisk Algespiser, Cherry Barbe og Ancistrus.

Skrevet

Her har vi to stk. Et er på 54 l og i den har vi svarte og gule molly, en eplesnegle, en malle og noen neontetra.

Det andre er på 190 l og i den har vi to platy, 3 kardinaltetrar og tre andre raringer. Det er ganske nytt så har ikke helt funnet ut hva slags fisk vi skal ha i det ennå. Platyene tok vi fra det andre og de andre 6 fikk vi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...