Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor står det at jeg er i min 6. sv.uke på profilen min her på bim når jeg er 4+5 i dag?? Da er jeg vel i min 5. uke? Er mitt tredje sv.skap (eller fjerde, etter MA i fjor høst..) så jeg forstår dette med ukeregning, men rart at det står 6. uke på profilen. Hm.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm...det samme står visst med meg også. Vi er kommet akkurat like langt faktisk :) er 4+5 jeg også, og det står 6. sv.uke på min også. Det var jo veldig rart?

Skrevet

Tror de ligger en dag "foran" her:P vet ikke helt hvordan de regner ut her..

men jeg bytter uke hver søndag.. men allerede på lørdagen har de byttet uke på profilen min:)

Så nå på søndag som var, var jeg 30+0 .. da sto det allerede lørdagen før, at jeg var i min 31 svangerskapsuke:)

Skrevet

Det er mulig de skifter uke en dag for tidlig også, det har ikke skjedd med meg. Men de ligger en hel uke foran... Når jeg er 35+ et eller annet skal det være uke 35, ikke 36. For når jeg kommer til uke 39+ noe så står det at det er termin...og det er det jo ikke :) Men spiller ikke så stor rolle for meg egentlig.

Skrevet

Jeg er nå 21+2 og dermed i uke 22, min 22.uke, siden jeg er ferdig med 21 uker.

Ukene foran + er fullgåtte.

Akkurat som at jeg er 32 år, i mitt 33. år. :)

Litt forvirrende... ;P

Skrevet

Nei, jeg skjønner det, men det som står på min nå (du er i din 36 uke) er ikke riktige opplysninger i forhold til den uka jeg er i. Kan gjerne stå at jeg er i min 36. uke, men da bør teksten være den som sto sist uke. Det står for eksempel at når du er i din 24.uke forsøker man å redde fosteret om det blir født. Men d gjør man ikke i uke 23 +. For eksempel. Men det har i grunn ingenting å si for meg. Og folk må bare mene at jeg tar feil :) Jeg mener det jeg mener uansett. Så sta er jeg :-)

Skrevet

[quote name=Nordhagenjentene :)' timestamp='1343160306' post='144413562] Jeg er nå 21+2 og dermed i uke 22, min 22.uke, siden jeg er ferdig med 21 uker. Ukene foran + er fullgåtte. Akkurat som at jeg er 32 år, i mitt 33. år. :) Litt forvirrende... ;P

Hos meg er det forsatt en uke for mye... er 4+5, altså i min 5. sv.uke, men på profilen min står det i 6. uke. og det kan vel ikke stemme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...