Gå til innhold

Det høyreekstreme/islamofobe nettstedet Document.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor har det ikke blitt forbudt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Fordi det er fortsatt ytringsfrihet i Norge di gås! Sorry meg altså,dumme spørsmål krever dumme svar!

Skrevet

Ja hvorfor i all verden skulle det bli forbudt?Er da ikke forbudt å være motstander av Islam.Flott at slike sider og organisasjoner finnes.Jeg har akkurat meldt meg inn i Sian Norge.Det burde jammen resten av dere gjøre også.Høyreekstrem og motstander av Islam er ikke helt det samme liksom...

Skrevet

Fordi det ikke er forbudt å være høyreekstrem.

Skrevet
Ja hvorfor i all verden skulle det bli forbudt?Er da ikke forbudt å være motstander av Islam.Flott at slike sider og organisasjoner finnes.Jeg har akkurat meldt meg inn i Sian Norge.Det burde jammen resten av dere gjøre også.Høyreekstrem og motstander av Islam er ikke helt det samme liksom...

SIAN er en høyreekstrem og rasistisk organisasjon, som samarbeider med Erez Urielys Norsk Israelsenter (Senter mot antisemittisme), som er like ekstreme.

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Ja,hehe sian er veeeldig rasistiske. Så rasistiske at noen av de som sitter i styret er gift med blandt annet flotte kvinner fra somalia.. Og mange av medlemmene er folk fra andre ikke vestlige land! Hvor banalt er det ikke når stopp rasisme gjengen står og roper rasister og det som verre er når det står folk med andre hudfarger og holder skilt med stopp islamiseringen? Sian er imot islam,ikke mot folk fra andre land. Kaller du folk som er imot kristendommen rasist? Det hele er så latterlig at det er tragisk! Ja,de støtter israel..men det er pga islam som motarbeider jødene.

Skrevet
Ja,hehe sian er veeeldig rasistiske. Så rasistiske at noen av de som sitter i styret er gift med blandt annet flotte kvinner fra somalia.. Og mange av medlemmene er folk fra andre ikke vestlige land! Hvor banalt er det ikke når stopp rasisme gjengen står og roper rasister og det som verre er når det står folk med andre hudfarger og holder skilt med stopp islamiseringen? Sian er imot islam,ikke mot folk fra andre land. Kaller du folk som er imot kristendommen rasist? Det hele er så latterlig at det er tragisk! Ja,de støtter israel..men det er pga islam som motarbeider jødene.

Det Mosaiske Trossamfund har uttalt at SIAN er nazister. SIAN er det mest høyreekstreme du finner i Norge, ved siden av Vigrid.

Skrevet

SIAN er de som mener nøyaktig det samme som Anders Behring Breivik og som nekter å ta avstand fra det.

Skrevet
Ja,hehe sian er veeeldig rasistiske. Så rasistiske at noen av de som sitter i styret er gift med blandt annet flotte kvinner fra somalia...

Ja, denne typen folk har en tendens til å skaffe seg importbruder... Fordi de norske kvinnene er for selvstendige, forstås!

Skrevet

Hvorfor har ikke islam blitt forbudt?

Veldig ekstreme meninger der i gården også.

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Siden dere anonyme ikke har fulgt med i timen så har sian tatt fullstendig avstand fra abb! Ja,hovedtanken ang islam er den samme..selvsagt,men de er ikke militante og all bruk av vold. Jeg beklager,men jeg klarer ikke å ta ideologien 'islam' seriøst. Ideologien maner til vold! Er man virkelig rasister fordi man ikke liker en så kalt religion? Det politiske som kommer med det? Det muslimske brorskapet? Tror dere at de som ikke liker islam støtter automatisk abb? Fy...

Skrevet

Jeg et for dagens innvandring, og stiller meg ikke på noen områder bak SIAN og deres meninger.

Likevel mener jeg at å dra ABB inn i debatter rundt dette er så lavmål at det er langt over grensen til det patetiske. Klarer man ikke å argumentere uten å dra inn ABB så burde man slutte å diskutere. Det er vår tids "hitling", og passet ikke inn i en sivilisert debatt.

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Nå skal jeg ikke snakke for alle som er med i sian og deres ekteskap,men han ene som er godt gift med ei fra somalia er dette ikke tilfelle. Hun kom til norge med familien som flyktning,hun var muslim. Faren var ekstrem,og hun skulle tvangsgiftes. Hun klarte å rømme,og har nå skiftet navn og religion. Dette før hun traff mannen sin. Hun hater islam av hele sitt hjerte. Så ja...

Skrevet

Jeg støtter absolutt ikke noen av disse, og er uenig med det meste som står der, men nå er det engang sånn at det er ytringsfrihet i Norge.

Og det innebærer at også folk som mener noe annet enn deg og meg har lov til å ytre sine meninger og tanker- såfremt det ikke dreier seg om trusler og oppfordring til vold.

Skrevet

Hi: hvorfor mener du det skulle forbys?

Hvilke andre ekstreme meninger mener du byrde forbys?

Skrevet
Siden dere anonyme ikke har fulgt med i timen så har sian tatt fullstendig avstand fra abb! Ja,hovedtanken ang islam er den samme..selvsagt,men de er ikke militante og all bruk av vold. Jeg beklager,men jeg klarer ikke å ta ideologien 'islam' seriøst. Ideologien maner til vold! Er man virkelig rasister fordi man ikke liker en så kalt religion? Det politiske som kommer med det? Det muslimske brorskapet? Tror dere at de som ikke liker islam støtter automatisk abb? Fy...

Enig med deg her.

Skrevet

Islamofobi er vel en diagnose? Er det sykt å ikke like islam (og andre religioner)? Synes nettstedet har mange gode og relevante artikler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...