Bustetroll Skrevet 24. juli 2012 #1 Skrevet 24. juli 2012 Får novemberbaby, og lurer på hvilken av disse som egner seg best: http://www.finn.no/f...27_93701065.jpg 700 ,- http://www.finn.no/f...nnkode=36163717 1700 ,- Vil jo helst ha den billige dersom det ikke er veldig stor forskjell på kvaliteten Liker Svar Multisitat
<3 2G <3 Skrevet 24. juli 2012 #2 Skrevet 24. juli 2012 Går for det samme det, er bare hva du foretrekker og hva du har bruk for senere. Hadde selv valgt duovogn da je foretrekker det, liker ikke "løs" bag.
Nikamo Skrevet 24. juli 2012 #3 Skrevet 24. juli 2012 (endret) Jeg elsker Simovogna mi! Så jeg ville helt klart valgt den øverste her Synes kombivogn er supert jeg da. Og når babyen kommer i november, så vil bagen holde fint gjennom vinteren. Innen den blir for liten, så er det sol og sommer Edit: Det er forresten en knallpris på den Simovogna, så jeg ville ikke nølt et sekund! Endret 24. juli 2012 av Nikamo
Bustetroll Skrevet 24. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2012 Jeg elsker Simovogna mi! Så jeg ville helt klart valgt den øverste her Synes kombivogn er supert jeg da. Og når babyen kommer i november, så vil bagen holde fint gjennom vinteren. Innen den blir for liten, så er det sol og sommer Edit: Det er forresten en knallpris på den Simovogna, så jeg ville ikke nølt et sekund! Bu, den er nok solgt før jeg er ferdig på jobb i morgen:P Men fant en annen på finn, til 600 kr.. også simo kombi. Tror den er litt eldre, men så nesten ubrukt ut.. I tilegg solgte de bæresele til 200 kr Så jackpot hvis jeg kan få begge deler til 800 kr =D
Bustetroll Skrevet 24. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2012 Jeg elsker Simovogna mi! Så jeg ville helt klart valgt den øverste her Synes kombivogn er supert jeg da. Og når babyen kommer i november, så vil bagen holde fint gjennom vinteren. Innen den blir for liten, så er det sol og sommer Edit: Det er forresten en knallpris på den Simovogna, så jeg ville ikke nølt et sekund! Bu, den er nok solgt før jeg er ferdig på jobb i morgen:P Men fant en annen på finn, til 600 kr.. også simo kombi. Tror den er litt eldre, men så nesten ubrukt ut.. I tilegg solgte de bæresele til 200 kr Så jackpot hvis jeg kan få begge deler til 800 kr =D Ellers en Brio kombi vogn til 1500 ... 2009 model.. Noe erfaring med den?
Nikamo Skrevet 24. juli 2012 #6 Skrevet 24. juli 2012 Jeg elsker Simovogna mi! Så jeg ville helt klart valgt den øverste her Synes kombivogn er supert jeg da. Og når babyen kommer i november, så vil bagen holde fint gjennom vinteren. Innen den blir for liten, så er det sol og sommer Edit: Det er forresten en knallpris på den Simovogna, så jeg ville ikke nølt et sekund! Bu, den er nok solgt før jeg er ferdig på jobb i morgen:P Men fant en annen på finn, til 600 kr.. også simo kombi. Tror den er litt eldre, men så nesten ubrukt ut.. I tilegg solgte de bæresele til 200 kr Så jackpot hvis jeg kan få begge deler til 800 kr =D Prøv å sende en mail nå da vel?! Evt en sms - det er ikke for seint for det enda Men den andre høres jo også ut som et bra kjøp da; jeg kjøpte brukt Simo kombi til 800,- og den var nok noen år gammel, Men den var kjempefin, og jeg var knallfornøyd med prisen Og superfornøyd med vogna da - andre gang jeg har Simo kombi.
Nikamo Skrevet 24. juli 2012 #7 Skrevet 24. juli 2012 Jeg elsker Simovogna mi! Så jeg ville helt klart valgt den øverste her Synes kombivogn er supert jeg da. Og når babyen kommer i november, så vil bagen holde fint gjennom vinteren. Innen den blir for liten, så er det sol og sommer Edit: Det er forresten en knallpris på den Simovogna, så jeg ville ikke nølt et sekund! Bu, den er nok solgt før jeg er ferdig på jobb i morgen:P Men fant en annen på finn, til 600 kr.. også simo kombi. Tror den er litt eldre, men så nesten ubrukt ut.. I tilegg solgte de bæresele til 200 kr Så jackpot hvis jeg kan få begge deler til 800 kr =D Ellers en Brio kombi vogn til 1500 ... 2009 model.. Noe erfaring med den? Den har jeg dessverre ingen erfaring med. Det eneste jeg tenker ang Briovognene er at kalesjene er irriterende De er slappe og vil liksom ikke stå skikkelig - i motsetning til Simo sin, som er stram og fin (Ja, sånt irriterer meg grenseløst ) Hadde en Brio sing til minsta her, og den var forsåvidt ålreit den. Men igjen var jeg misfornøyd med kalesja... Og endte opp med å selge den og heller kjøpe en brukt Simo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå