Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #1 Skrevet 24. juli 2012 Jeg mener.. Om du fremstår som en premie-idiot hjelper det vel fint lite om du er høyt utdannet med rett i underkant av en mill i året, med en fet bufferkonto, en fin bil og tid til alle naboungene i nabolaget?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #2 Skrevet 24. juli 2012 Helt enig....mye utdannelse eller flott tittel på jobben er ikke det samme som normal folkeskikk eller sosiale antenner. å koble inn hjernen før kjeften åpnes er ikke noe alle er forunt desverre.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 24. juli 2012 #3 Skrevet 24. juli 2012 Syns det er greit at folk gjør det dersom det er relevant og dersom det er kjekt å vite at rådet feks. kom fra en jordmor eller en sykepleier, at rådet ang. juridiske ting kom fra en advokat eller at prisen på melk kom fra en butikkansatt og ikke fra en synser. Utover det så spiller det liten rolle hvilken utdannelse eller jobb fok har når man ikke diskuterer ting som er innenfor deres felt uansett
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 24. juli 2012 #5 Skrevet 24. juli 2012 Fordi de ikke har noe annet å argumentere med? Typisk når folk går tomme for argumenter at de fremhever at "men jeg har doktorgrad vet du, så jeg vet best".
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #7 Skrevet 24. juli 2012 Syns det er greit at folk gjør det dersom det er relevant og dersom det er kjekt å vite at rådet feks. kom fra en jordmor eller en sykepleier, at rådet ang. juridiske ting kom fra en advokat eller at prisen på melk kom fra en butikkansatt og ikke fra en synser. Utover det så spiller det liten rolle hvilken utdannelse eller jobb fok har når man ikke diskuterer ting som er innenfor deres felt uansett Jo sånn sett, det kan jeg og skjønne. Siktet mer til det der uføretrygde-innlegget, der hun trekker frem at hun er høyt utdannet og har 800 000 kr i året og tid til alle ungene i nabolaget.. Hvor er relevansen? Er man liksom ressurssterk og smart KUN fordi man har en høy årslønn? Huff, da kunne jeg like greit kalt Paris Hilton smart..
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #8 Skrevet 24. juli 2012 Jeg trekker inn utdannelsen min om noen spør om noe som er direkte knyttet til mitt yrke. Ellers tror jeg aldri jeg har nevnt yrke eller utdanning. Men så har jeg verken noe statusyrke eller fantastisk lønn:-)
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #9 Skrevet 24. juli 2012 Syns det er greit at folk gjør det dersom det er relevant og dersom det er kjekt å vite at rådet feks. kom fra en jordmor eller en sykepleier, at rådet ang. juridiske ting kom fra en advokat eller at prisen på melk kom fra en butikkansatt og ikke fra en synser. Utover det så spiller det liten rolle hvilken utdannelse eller jobb fok har når man ikke diskuterer ting som er innenfor deres felt uansett Jo sånn sett, det kan jeg og skjønne. Siktet mer til det der uføretrygde-innlegget, der hun trekker frem at hun er høyt utdannet og har 800 000 kr i året og tid til alle ungene i nabolaget.. Hvor er relevansen? Er man liksom ressurssterk og smart KUN fordi man har en høy årslønn? Huff, da kunne jeg like greit kalt Paris Hilton smart.. Reagerte også på den. Jeg er ikke høyt utdannet og jeg har en jobb der jeg tjener 250000 i året på full stilling. Men jeg klarer å kle på ungene mine selv, og her er det åpent hus for alle ungene i nabolaget. Glad jeg også jobber redusert. Mindre penger, men mye mer tid til alle nabolagets unger... Trenger ikke utdannelse for å passe en skokk med unger.
☆☆☆ Skrevet 24. juli 2012 #10 Skrevet 24. juli 2012 Der det ikke er relevant (stort sett alltid) er det god, gammel hersketeknikk..
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #11 Skrevet 24. juli 2012 Det kommer jo ann på diskusjonen. Hvis vi diskuterer noe som har med faget mitt å gjøre forteller jeg som regel hva jeg er utdannet eller hva jeg jobber med. Ellers ser jeg sjeldent poenget.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #12 Skrevet 24. juli 2012 Syns det er greit at folk gjør det dersom det er relevant og dersom det er kjekt å vite at rådet feks. kom fra en jordmor eller en sykepleier, at rådet ang. juridiske ting kom fra en advokat eller at prisen på melk kom fra en butikkansatt og ikke fra en synser. Utover det så spiller det liten rolle hvilken utdannelse eller jobb fok har når man ikke diskuterer ting som er innenfor deres felt uansett Jo sånn sett, det kan jeg og skjønne. Siktet mer til det der uføretrygde-innlegget, der hun trekker frem at hun er høyt utdannet og har 800 000 kr i året og tid til alle ungene i nabolaget.. Hvor er relevansen? Er man liksom ressurssterk og smart KUN fordi man har en høy årslønn? Huff, da kunne jeg like greit kalt Paris Hilton smart.. Men noen ganger er det også dem som mener at de med gode jobber og god intekt ikke er like gode foreldre. "jeg tjener ikke så mye, men jeg er en veldig flink mor" er en vanlig mening. Derimot å ytre at "Jeg tjener godt og har god utannelse og i tillegg er jeg en veldig flink mor" får folk til å se rødt.
Gjest Heartbroken Skrevet 24. juli 2012 #13 Skrevet 24. juli 2012 Mitt umiddelbare svar på overskriften din er fordi de ikke har noe annet å fare med. Når det er sagt, tror jeg mange skryter på seg litt mer utdannelse enn de har. Når man ser på den tråden du viser til, er det vel ganske klart etterhvert som HI svarer at hun neppe har klart å fullføre noen høyskole hvertfall
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #14 Skrevet 24. juli 2012 Hva er du da heartbroken? Butikkdame? Du er i alle fall verdensmester i besservissing.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #15 Skrevet 24. juli 2012 Mitt umiddelbare svar på overskriften din er fordi de ikke har noe annet å fare med. Når det er sagt, tror jeg mange skryter på seg litt mer utdannelse enn de har. Når man ser på den tråden du viser til, er det vel ganske klart etterhvert som HI svarer at hun neppe har klart å fullføre noen høyskole hvertfall Så er det Heartbroken som mest sannsynlig ikke fullførte ungdomsskolen, men alltid er en bedreviter Stemmer på deg som vår første president. Du som er så smart at du kan se hvordan folk er, hva de jobber med og hvilken utdanning de har, har vel annet å gjøre enn å bo inne på disse sidene? Har du ikke et liv, barna dine oppdras de av naboen? Bedreviter er jo et bra folkeslag, null fordommer der.
Gjest Heartbroken Skrevet 24. juli 2012 #16 Skrevet 24. juli 2012 (endret) Mitt umiddelbare svar på overskriften din er fordi de ikke har noe annet å fare med. Når det er sagt, tror jeg mange skryter på seg litt mer utdannelse enn de har. Når man ser på den tråden du viser til, er det vel ganske klart etterhvert som HI svarer at hun neppe har klart å fullføre noen høyskole hvertfall Så er det Heartbroken som mest sannsynlig ikke fullførte ungdomsskolen, men alltid er en bedreviter Stemmer på deg som vår første president. Du som er så smart at du kan se hvordan folk er, hva de jobber med og hvilken utdanning de har, har vel annet å gjøre enn å bo inne på disse sidene? Har du ikke et liv, barna dine oppdras de av naboen? Bedreviter er jo et bra folkeslag, null fordommer der. Nå skal jeg fortelle deg hvorfor jeg er så mye på disse sidene siden du stadig kommer tilbake til det. For et år siden fødte jeg en baby som døde etter kort tid. Ca 4 mnd etter det ble jeg gravid med tvillinger som jeg mistet i en ma i uke 12. Nå er jeg igjen gravid. Pga min historie og babyens (den som døde) sykdom må jeg holde meg mest mulig i ro for at den lille babyen i magen min skal få leve. Derfor får jeg de lange dagene til å gå med bl.a. å henge på nettet. De barna mine som lever er 15 og 20 år og klarer seg veldig bra på egenhånd - noe jeg er svært glad for siden jeg har vært nærmest sammenhengende gravid i to år - men fremdeles ikke fått noen baby i hus. Var det noe mer du lurte på? åja, det stemmer. Jeg har ingen utdannelse utover videregående, men tør påstå at jeg hvertfall har mer dannelse enn mange (ja, jeg mener DEG) her inne! Endret 24. juli 2012 av Heartbroken
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #17 Skrevet 24. juli 2012 Mitt umiddelbare svar på overskriften din er fordi de ikke har noe annet å fare med. Når det er sagt, tror jeg mange skryter på seg litt mer utdannelse enn de har. Når man ser på den tråden du viser til, er det vel ganske klart etterhvert som HI svarer at hun neppe har klart å fullføre noen høyskole hvertfall Så er det Heartbroken som mest sannsynlig ikke fullførte ungdomsskolen, men alltid er en bedreviter Stemmer på deg som vår første president. Du som er så smart at du kan se hvordan folk er, hva de jobber med og hvilken utdanning de har, har vel annet å gjøre enn å bo inne på disse sidene? Har du ikke et liv, barna dine oppdras de av naboen? Bedreviter er jo et bra folkeslag, null fordommer der. Nå skal jeg fortelle deg hvorfor jeg er så mye på disse sidene siden du stadig kommer tilbake til det. For et år siden fødte jeg en baby som døde etter kort tid. Ca 4 mnd etter det ble jeg gravid med tvillinger som jeg mistet i en ma i uke 12. Nå er jeg igjen gravid. Pga min historie og babyens (den som døde) sykdom må jeg holde meg mest mulig i ro for at den lille babyen i magen min skal få leve. Derfor får jeg de lange dagene til å gå med bl.a. å henge på nettet. De barna mine som lever er 15 og 20 år og klarer seg veldig bra på egenhånd - noe jeg er svært glad for siden jeg har vært nærmest sammenhengende gravid i to år - men fremdeles ikke fått noen baby i hus. Var det noe mer du lurte på? åja, det stemmer. Jeg har ingen utdannelse utover videregående, men tør påstå at jeg hvertfall har mer dannelse enn mange (ja, jeg mener DEG) her inne! Huff stakkars... så fordi du har mistet et barn så kan du være uspiselig på nettforum hele døgnet. Heldigvis kjenner jeg folk som har mistet barn som er oppegående, snill g har respekt for med mennesker. Som ikke kritiserer alle og tror de er mye smartere enn alle andre. å ei har tilogmed tatt mastergrad etter å ha mista sin 4 mnd gamle datter. Wow oppegående selv etter en tragisk hendelse. OFFER!!!
Lady lovely locks Skrevet 24. juli 2012 #18 Skrevet 24. juli 2012 Jeg mener.. Om du fremstår som en premie-idiot hjelper det vel fint lite om du er høyt utdannet med rett i underkant av en mill i året, med en fet bufferkonto, en fin bil og tid til alle naboungene i nabolaget? Jeg vet jeg har gjort det et par ganger da jeg har følt det har vært relevant..... Godt mulig folk tenker jeg fremstår som en premie idiot..... Det får så være.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #19 Skrevet 24. juli 2012 Mitt umiddelbare svar på overskriften din er fordi de ikke har noe annet å fare med. Når det er sagt, tror jeg mange skryter på seg litt mer utdannelse enn de har. Når man ser på den tråden du viser til, er det vel ganske klart etterhvert som HI svarer at hun neppe har klart å fullføre noen høyskole hvertfall Så er det Heartbroken som mest sannsynlig ikke fullførte ungdomsskolen, men alltid er en bedreviter Stemmer på deg som vår første president. Du som er så smart at du kan se hvordan folk er, hva de jobber med og hvilken utdanning de har, har vel annet å gjøre enn å bo inne på disse sidene? Har du ikke et liv, barna dine oppdras de av naboen? Bedreviter er jo et bra folkeslag, null fordommer der. Nå skal jeg fortelle deg hvorfor jeg er så mye på disse sidene siden du stadig kommer tilbake til det. For et år siden fødte jeg en baby som døde etter kort tid. Ca 4 mnd etter det ble jeg gravid med tvillinger som jeg mistet i en ma i uke 12. Nå er jeg igjen gravid. Pga min historie og babyens (den som døde) sykdom må jeg holde meg mest mulig i ro for at den lille babyen i magen min skal få leve. Derfor får jeg de lange dagene til å gå med bl.a. å henge på nettet. De barna mine som lever er 15 og 20 år og klarer seg veldig bra på egenhånd - noe jeg er svært glad for siden jeg har vært nærmest sammenhengende gravid i to år - men fremdeles ikke fått noen baby i hus. Var det noe mer du lurte på? åja, det stemmer. Jeg har ingen utdannelse utover videregående, men tør påstå at jeg hvertfall har mer dannelse enn mange (ja, jeg mener DEG) her inne! Huff stakkars... så fordi du har mistet et barn så kan du være uspiselig på nettforum hele døgnet. Heldigvis kjenner jeg folk som har mistet barn som er oppegående, snill g har respekt for med mennesker. Som ikke kritiserer alle og tror de er mye smartere enn alle andre. å ei har tilogmed tatt mastergrad etter å ha mista sin 4 mnd gamle datter. Wow oppegående selv etter en tragisk hendelse. OFFER!!! Mitt umiddelbare svar på overskriften din er fordi de ikke har noe annet å fare med. Når det er sagt, tror jeg mange skryter på seg litt mer utdannelse enn de har. Når man ser på den tråden du viser til, er det vel ganske klart etterhvert som HI svarer at hun neppe har klart å fullføre noen høyskole hvertfall Så er det Heartbroken som mest sannsynlig ikke fullførte ungdomsskolen, men alltid er en bedreviter Stemmer på deg som vår første president. Du som er så smart at du kan se hvordan folk er, hva de jobber med og hvilken utdanning de har, har vel annet å gjøre enn å bo inne på disse sidene? Har du ikke et liv, barna dine oppdras de av naboen? Bedreviter er jo et bra folkeslag, null fordommer der. Nå skal jeg fortelle deg hvorfor jeg er så mye på disse sidene siden du stadig kommer tilbake til det. For et år siden fødte jeg en baby som døde etter kort tid. Ca 4 mnd etter det ble jeg gravid med tvillinger som jeg mistet i en ma i uke 12. Nå er jeg igjen gravid. Pga min historie og babyens (den som døde) sykdom må jeg holde meg mest mulig i ro for at den lille babyen i magen min skal få leve. Derfor får jeg de lange dagene til å gå med bl.a. å henge på nettet. De barna mine som lever er 15 og 20 år og klarer seg veldig bra på egenhånd - noe jeg er svært glad for siden jeg har vært nærmest sammenhengende gravid i to år - men fremdeles ikke fått noen baby i hus. Var det noe mer du lurte på? åja, det stemmer. Jeg har ingen utdannelse utover videregående, men tør påstå at jeg hvertfall har mer dannelse enn mange (ja, jeg mener DEG) her inne! Huff stakkars... så fordi du har mistet et barn så kan du være uspiselig på nettforum hele døgnet. Heldigvis kjenner jeg folk som har mistet barn som er oppegående, snill g har respekt for med mennesker. Som ikke kritiserer alle og tror de er mye smartere enn alle andre. å ei har tilogmed tatt mastergrad etter å ha mista sin 4 mnd gamle datter. Wow oppegående selv etter en tragisk hendelse. OFFER!!! #17 Det er vel heller du som klarer og ta på deg den rollen her.. Herre..
Gjest Heartbroken Skrevet 24. juli 2012 #20 Skrevet 24. juli 2012 Mitt umiddelbare svar på overskriften din er fordi de ikke har noe annet å fare med. Når det er sagt, tror jeg mange skryter på seg litt mer utdannelse enn de har. Når man ser på den tråden du viser til, er det vel ganske klart etterhvert som HI svarer at hun neppe har klart å fullføre noen høyskole hvertfall Så er det Heartbroken som mest sannsynlig ikke fullførte ungdomsskolen, men alltid er en bedreviter Stemmer på deg som vår første president. Du som er så smart at du kan se hvordan folk er, hva de jobber med og hvilken utdanning de har, har vel annet å gjøre enn å bo inne på disse sidene? Har du ikke et liv, barna dine oppdras de av naboen? Bedreviter er jo et bra folkeslag, null fordommer der. Nå skal jeg fortelle deg hvorfor jeg er så mye på disse sidene siden du stadig kommer tilbake til det. For et år siden fødte jeg en baby som døde etter kort tid. Ca 4 mnd etter det ble jeg gravid med tvillinger som jeg mistet i en ma i uke 12. Nå er jeg igjen gravid. Pga min historie og babyens (den som døde) sykdom må jeg holde meg mest mulig i ro for at den lille babyen i magen min skal få leve. Derfor får jeg de lange dagene til å gå med bl.a. å henge på nettet. De barna mine som lever er 15 og 20 år og klarer seg veldig bra på egenhånd - noe jeg er svært glad for siden jeg har vært nærmest sammenhengende gravid i to år - men fremdeles ikke fått noen baby i hus. Var det noe mer du lurte på? åja, det stemmer. Jeg har ingen utdannelse utover videregående, men tør påstå at jeg hvertfall har mer dannelse enn mange (ja, jeg mener DEG) her inne! Huff stakkars... så fordi du har mistet et barn så kan du være uspiselig på nettforum hele døgnet. Heldigvis kjenner jeg folk som har mistet barn som er oppegående, snill g har respekt for med mennesker. Som ikke kritiserer alle og tror de er mye smartere enn alle andre. å ei har tilogmed tatt mastergrad etter å ha mista sin 4 mnd gamle datter. Wow oppegående selv etter en tragisk hendelse. OFFER!!! Du stilte meg et spørsmål, og jeg svarte deg. Om du syns at jeg fremstår som et offer fordi jeg forteller grunnen til at jeg er mye på nett for tiden, tror jeg det sier mest om deg. Jeg er full av beundring over de som klarer å fullføre en utdannelse etter å oppleve den sorgen det er å miste et barn. Selv sliter jeg litt med konsentrasjonen og hadde nok ikke hatt noe på en skole å gjøre enda. Vi er alle så forskjellige. Men om du ikke likte svaret mitt, bør du kanskje være forsiktig med hva du spør om - du risikerer å få ærlige svar. Siden du mener at jeg bruker mitt barns død som en grunn til å være uspiselig på nettet, så lurer jeg på hva din forklaring er? Noe er det vel som har gjort deg til den du er også?
Lady lovely locks Skrevet 24. juli 2012 #21 Skrevet 24. juli 2012 Mitt umiddelbare svar på overskriften din er fordi de ikke har noe annet å fare med. Når det er sagt, tror jeg mange skryter på seg litt mer utdannelse enn de har. Når man ser på den tråden du viser til, er det vel ganske klart etterhvert som HI svarer at hun neppe har klart å fullføre noen høyskole hvertfall Så er det Heartbroken som mest sannsynlig ikke fullførte ungdomsskolen, men alltid er en bedreviter Stemmer på deg som vår første president. Du som er så smart at du kan se hvordan folk er, hva de jobber med og hvilken utdanning de har, har vel annet å gjøre enn å bo inne på disse sidene? Har du ikke et liv, barna dine oppdras de av naboen? Bedreviter er jo et bra folkeslag, null fordommer der. Nå skal jeg fortelle deg hvorfor jeg er så mye på disse sidene siden du stadig kommer tilbake til det. For et år siden fødte jeg en baby som døde etter kort tid. Ca 4 mnd etter det ble jeg gravid med tvillinger som jeg mistet i en ma i uke 12. Nå er jeg igjen gravid. Pga min historie og babyens (den som døde) sykdom må jeg holde meg mest mulig i ro for at den lille babyen i magen min skal få leve. Derfor får jeg de lange dagene til å gå med bl.a. å henge på nettet. De barna mine som lever er 15 og 20 år og klarer seg veldig bra på egenhånd - noe jeg er svært glad for siden jeg har vært nærmest sammenhengende gravid i to år - men fremdeles ikke fått noen baby i hus. Var det noe mer du lurte på? åja, det stemmer. Jeg har ingen utdannelse utover videregående, men tør påstå at jeg hvertfall har mer dannelse enn mange (ja, jeg mener DEG) her inne! Huff stakkars... så fordi du har mistet et barn så kan du være uspiselig på nettforum hele døgnet. Heldigvis kjenner jeg folk som har mistet barn som er oppegående, snill g har respekt for med mennesker. Som ikke kritiserer alle og tror de er mye smartere enn alle andre. å ei har tilogmed tatt mastergrad etter å ha mista sin 4 mnd gamle datter. Wow oppegående selv etter en tragisk hendelse. OFFER!!! Du stilte meg et spørsmål, og jeg svarte deg. Om du syns at jeg fremstår som et offer fordi jeg forteller grunnen til at jeg er mye på nett for tiden, tror jeg det sier mest om deg. Jeg er full av beundring over de som klarer å fullføre en utdannelse etter å oppleve den sorgen det er å miste et barn. Selv sliter jeg litt med konsentrasjonen og hadde nok ikke hatt noe på en skole å gjøre enda. Vi er alle så forskjellige. Men om du ikke likte svaret mitt, bør du kanskje være forsiktig med hva du spør om - du risikerer å få ærlige svar. Siden du mener at jeg bruker mitt barns død som en grunn til å være uspiselig på nettet, så lurer jeg på hva din forklaring er? Noe er det vel som har gjort deg til den du er også? Når folk er så uspiselige og ikke tør å stå frem med nick da hører jeg bare: bla bla bla. All støtte til deg Heartbroken
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 24. juli 2012 #22 Skrevet 24. juli 2012 Hvor lavt er det mulig å synke her inne? Hetse en som har mistet flere barn. Jeg må ærlig innrømme at jeg er rystet. Klem til deg Heartbroken.
☆☆☆ Skrevet 24. juli 2012 #23 Skrevet 24. juli 2012 Har en klar formening om hvem som er uspiselig i denne tråden..
Gjest Heartbroken Skrevet 24. juli 2012 #24 Skrevet 24. juli 2012 Hvor lavt er det mulig å synke her inne? Hetse en som har mistet flere barn. Jeg må ærlig innrømme at jeg er rystet. Klem til deg Heartbroken. Tusen takk for gode ord og klem (til deg over også), men jeg er faktisk ikke overrasket engang. Jeg har blitt vant til litt av hvert fra den kanten, og med så lite gangsyn evner denne anonyme ikke engang å få inn et lite stikk. Jeg får bare vondt av slike mennesker jeg...
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 24. juli 2012 #25 Skrevet 24. juli 2012 Det var en hjerteskjærende historie om dine barn, heartbroken. At folk kan være så kalde og kyniske er forbi min fatte evne.. Eller kanskje ikke.. Folk er grusomt slemme så lenge det finnes en anonym knapp. En god klem sendes i din retning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå