Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #1 Skrevet 24. juli 2012 fastlegen har ferie og datasystemet der er nede og jeg venter på å få time kanskje i dag eller i morgen.. men deler "problemet" her i tilfelle noen har hatt det samme og kan ha en ide om hva det kommer av. Har en følelse av klump i halsen, stikkende smerte fra hals til mellomgulv, ubehagelig å svelge, vondt i mellomgulv ved dypt innpust og blir kvalm innimellom. Det er ikke halsbrannfølelse og jeg er ikke gravid. Hadde det slik i hele går også, men merket ingenting i natt, og fikk samme plager når jeg stod opp.
anonymemammaen Skrevet 24. juli 2012 #2 Skrevet 24. juli 2012 Hvordan gikk det? Har hatt noe lignende, men det gikk fort over.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #3 Skrevet 24. juli 2012 Har hatt det på samme måte som du beskriver.Gikk til legen,og ble raskt sendt til undersøkelse på sykehuset...samme dag.Jeg måtte svelge en slags slange med lommelykt og kamera på.Det viste seg å være en liten rift i spiserøret,som hadde blitt litt betent og svimlende opp. Fikk antibiotika,og måtte spise flytende mat i en uke.Det gikk mye i is,smothies,grøt og lunkne supper. Ble bra etter et par uker:)
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #5 Skrevet 24. juli 2012 Hi her, takk for svar , jeg fikk time i morgen tidlig. har ikke blitt bedre eller noe værre.. er ikke veldig bekymret, men synes det er ubehagelig å gå sånn så håper på å finne ut hva det er. men rift eller noe i spiserøret høres ut som noe jeg kan ha.. føles som om plagene kommer fra spiserøret i allefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå