Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #1 Skrevet 24. juli 2012 Urk nå er jeg lei.......ikke er det strandvær så det blir mye henging rundt huset på våre tre barn......ikke skal vi ha ferie for nytt hus og alt som hører med spiser opp feriepengene. Greit nok, men jeg blir gal....ungene er sinnsykt masete og kranglete......og jeg er lei av turer til diverse lekeplasser og skoger. Enda en mnd til skolen starter og jeg klikker....og gubben - jo han jobber til sene kvelder hver dag så null hjelp der.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #4 Skrevet 24. juli 2012 Erdet ikke noen klassekamerater som er hjeme?
**lykke!!** Skrevet 24. juli 2012 #5 Skrevet 24. juli 2012 Finne på gøye ting med barna?? Slutte å syte over masete og kranglete unger og heler tenke på at de var ditt valg og at du burde trives med de??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå