Gå til innhold

Bruce Springsteenkonsert i dag Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal jeg ta på meg joggesko eller støvler?

Tenker at det er vel vått og grisete etter gårsdagens konsert....

Gleder meg :) aldri vært på konsert før.... i en alder av 37!

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Støvler.

Bedre å være tørrskodd i støvler enn mulig våt og klam i joggesko. God konsert :)

Skrevet

Jeg kommer nok til å gå med støvler :) heller ha noen andre sko i bilen.. Kjipt å bli våt og kald..

Skrevet

Støvler med mindre du skal på golden circle, der er det asfalt. Stod der i går, merket når jeg gikk ut igjen at det var mye sørpe på plenen.

Skrevet

Anbefaler fjellstøvler som konsertfottøy!

Skrevet

Er det nokon plass å setja seg ned? Eg har så uendeleg lyst å gå, men har så vondt i ryggen. Får meg ikkje til å sei i frå meg biletten og no er det berre timar igjen!

Skrevet

Nei det er nok ikke det:( jeg har en venninne som fikk med seg campingstol en gang hun var høygravid, måtte da selvsagt sitte nesten helt bak, det er jo verdt å prøve ihvertfall!

Skrevet
Er det nokon plass å setja seg ned? Eg har så uendeleg lyst å gå, men har så vondt i ryggen. Får meg ikkje til å sei i frå meg biletten og no er det berre timar igjen!

Er nok ingen steder å sitte....jeg har også vondt i ryggen men skal gå uansett. Tar med meg Ibux :)

HI

Skrevet
Er nok ingen steder å sitte....jeg har også vondt i ryggen men skal gå uansett. Tar med meg Ibux :) HI

Jeg gikk nettopp tur over koengen og det er tørt selv skal jeg gå med fjellsko

I går var jeg druknet katt :-)

Sitte kan du glemme , men fy fader så bra han er

Skrevet

Takk for tilbakemelding :) eg må nok stå over, søren kor surt!!! Tenker viss eg alt har vondt i ryggen no, så blir det nok ganske fælt etter timar med ståing. Og kjedeleg for mannen min og "dra" på meg.skikkelig skikkelig trist!

Skrevet

Hi: Er du gravid? Du veit at det er farleg med ibux i graviditet sant? Bruk heller paracet.

Skrevet

Er jo muligheter for å sitte helt bakerst på den steinmuren som er der:-) Men da må du ha sitte underlag med deg siden det sikkert er vått etter igår :-)

Skrevet

Er ikke gravid nei ;) men har vondt i ryggen....nekter å gå glipp av denne konserten!!!

Blir nok joggesko på meg :)

HI

Skrevet

Takk Synne- no er mannen reist med ein kamerat i staden. Nedtur, men får gleda meg over at eg er gravid :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...