Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #1 Skrevet 24. juli 2012 Skal jeg ta på meg joggesko eller støvler? Tenker at det er vel vått og grisete etter gårsdagens konsert.... Gleder meg aldri vært på konsert før.... i en alder av 37!
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 24. juli 2012 #2 Skrevet 24. juli 2012 Støvler. Bedre å være tørrskodd i støvler enn mulig våt og klam i joggesko. God konsert
Erle85 Skrevet 24. juli 2012 #3 Skrevet 24. juli 2012 Jeg kommer nok til å gå med støvler heller ha noen andre sko i bilen.. Kjipt å bli våt og kald..
**lykke!!** Skrevet 24. juli 2012 #4 Skrevet 24. juli 2012 Støvler med mindre du skal på golden circle, der er det asfalt. Stod der i går, merket når jeg gikk ut igjen at det var mye sørpe på plenen.
*stellapolaris* Skrevet 24. juli 2012 #5 Skrevet 24. juli 2012 Anbefaler fjellstøvler som konsertfottøy!
Lillababy Skrevet 24. juli 2012 #6 Skrevet 24. juli 2012 Er det nokon plass å setja seg ned? Eg har så uendeleg lyst å gå, men har så vondt i ryggen. Får meg ikkje til å sei i frå meg biletten og no er det berre timar igjen!
**lykke!!** Skrevet 24. juli 2012 #7 Skrevet 24. juli 2012 Nei det er nok ikke det:( jeg har en venninne som fikk med seg campingstol en gang hun var høygravid, måtte da selvsagt sitte nesten helt bak, det er jo verdt å prøve ihvertfall!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #8 Skrevet 24. juli 2012 Er det nokon plass å setja seg ned? Eg har så uendeleg lyst å gå, men har så vondt i ryggen. Får meg ikkje til å sei i frå meg biletten og no er det berre timar igjen! Er nok ingen steder å sitte....jeg har også vondt i ryggen men skal gå uansett. Tar med meg Ibux HI
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #9 Skrevet 24. juli 2012 Er det nokon plass å setja seg ned? Eg har så uendeleg lyst å gå, men har så vondt i ryggen. Får meg ikkje til å sei i frå meg biletten og no er det berre timar igjen! Er nok ingen steder å sitte....jeg har også vondt i ryggen men skal gå uansett. Tar med meg Ibux HI Jeg gikk nettopp tur over koengen og det er tørt selv skal jeg gå med fjellsko I går var jeg druknet katt :-) Sitte kan du glemme , men fy fader så bra han er
Lillababy Skrevet 24. juli 2012 #10 Skrevet 24. juli 2012 Takk for tilbakemelding eg må nok stå over, søren kor surt!!! Tenker viss eg alt har vondt i ryggen no, så blir det nok ganske fælt etter timar med ståing. Og kjedeleg for mannen min og "dra" på meg.skikkelig skikkelig trist!
Lillababy Skrevet 24. juli 2012 #11 Skrevet 24. juli 2012 Hi: Er du gravid? Du veit at det er farleg med ibux i graviditet sant? Bruk heller paracet.
Synne 2007<32012 Skrevet 24. juli 2012 #12 Skrevet 24. juli 2012 Er jo muligheter for å sitte helt bakerst på den steinmuren som er der:-) Men da må du ha sitte underlag med deg siden det sikkert er vått etter igår :-)
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #13 Skrevet 24. juli 2012 Er ikke gravid nei men har vondt i ryggen....nekter å gå glipp av denne konserten!!! Blir nok joggesko på meg HI
Lillababy Skrevet 24. juli 2012 #14 Skrevet 24. juli 2012 Takk Synne- no er mannen reist med ein kamerat i staden. Nedtur, men får gleda meg over at eg er gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå