Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #2 Skrevet 24. juli 2012 Jeg merket det på å følge med på utfloden og at jeg slimet. Fant en oversikt på pernille.info som jeg fulgte. Nå har ejg lang syklus, så la bare til noen dager ekstra her og der, men ellers fulgte kroppen den malen. Man må følge med og være obs da, men funket greit.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 24. juli 2012 #3 Skrevet 24. juli 2012 Jepp, får "mens smerter" og kviser. Eggløsning er værre en mens her i gården.
Lady lovely locks Skrevet 24. juli 2012 #4 Skrevet 24. juli 2012 Jeg merker det ofte, men ikke hver gang. Jeg merker det som et kraftig stikk. nesten som å bli stukket med en strikkepinne der eggstokkene sitter. De fleste har jo eggløsning annen hver gang på høyre og venstre side. Jeg har ofte eggløsning på begge sider med noenn dagers mellomrom. Dette kan resultere i toeggede tvillinger, noe det har gjort hos meg.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 24. juli 2012 #5 Skrevet 24. juli 2012 Jepp, hadde slimete utflod (beklager) i vel 1 uke og kjente det i eggstokkene
Lyckelin Skrevet 24. juli 2012 #6 Skrevet 24. juli 2012 føler det som et stikk der eggstokkene sitter.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 24. juli 2012 #7 Skrevet 24. juli 2012 (endret) Før merket jeg ikke EL i det heletatt, men etter første svangerskapet, så fikk jeg smerter i livmor/eggstokk regionen og tydlig EL slim, for hvert svangerskap øket smertene, nå er de ektreme, hadde det ikke vert for at jeg har to unger som trenger meg, hadde jeg nok krøpet sammen til en ball og blitt liggende på EL dagen. Helt ærlig, alle 4 fødslene var barnemat i forhold. Endret 24. juli 2012 av <3Barn&Engler<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå