Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #1 Skrevet 24. juli 2012 Min drikker 5 flasker mme a 150 ml. I tillegg får hun ett grøtmåltid og gnager på noe frukt i fruktnett innimellom.. Jeg synes ikke det er så mye. Det er ihvertfall mindre enn anbefalt mengde for hennes alder på mme-boksen.. men hun er så diger!
Gjest Kira med en av hver Skrevet 24. juli 2012 #2 Skrevet 24. juli 2012 Sånn er det her i huset også, og må innrømme at jeg er heldig hvis jeg får i han 150 ml. Ble litt bekymret, ettersom det står at anbefalt mengde er 160-200 ml pr flaske. Men når de legger fint på seg, så tror jeg ikke at vi skal tenke så mye på det (selv om det er lettere sagt enn gjort). Så han får ca 5 flasker i døgnet, og drikker i gjennomsnitt omkring 130 ml hver gang. I tillegg får han et grøtmåltid og et måltid med avokado/banan som er most sammen.
Lady lovely locks Skrevet 24. juli 2012 #3 Skrevet 24. juli 2012 Hvis du titter på en Nan pakke i butikken, står det en tabell med ca hvor mye barnet "bør" spise i forhold til alder.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #4 Skrevet 24. juli 2012 Hvis du titter på en Nan pakke i butikken, står det en tabell med ca hvor mye barnet "bør" spise i forhold til alder. Vi bruker Nan, så jeg kjenner den tabellen. Hun drikker endel mindre enn anbefalt mengde, men er likevel stor og tykk.. Derfor jeg lurte:-) HI
Lady lovely locks Skrevet 24. juli 2012 #5 Skrevet 24. juli 2012 Hvis du titter på en Nan pakke i butikken, står det en tabell med ca hvor mye barnet "bør" spise i forhold til alder. Vi bruker Nan, så jeg kjenner den tabellen. Hun drikker endel mindre enn anbefalt mengde, men er likevel stor og tykk.. Derfor jeg lurte:-) HI Da skal jeg være forsikktig med å si så mye, da jeg ikke vet hva dette kan komme av. MEN det kan hende hun reagerer på noe i melken som hun blir oppblost/hoven av... Eller hun kanskje får det hun trenger... snakk med helsestasjen...
**lykke!!** Skrevet 24. juli 2012 #6 Skrevet 24. juli 2012 180 ml fem ganger for dagen, har begynt med litt grøt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå