Gå til innhold

Tegn på fødsel? (inspirert)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble litt inspirert av et annet emne her ang fødselsvarsel!

Forstod det som at hos de fleste så startet det uten forvarsel, utenom for de hvor vannet eller slimproppen gikk.

Jeg sitter her å har 5 dager til termin! Har jo hørt fra "alle" om at jeg sikkert ikke får før 2 uker etter, så dermed har jeg prøvd å forberede meg på det.

Får høre at magen er så liten og høyt oppe. (alle skal si sin mening)

Har vært i aktiv og i kjempeform hele svangerskapet, men nå for tre dager siden fikk jeg himla mye mer kynnere og nedpress/stikkinger i underlivet enn jeg har hatt. Den ene kvelden var det veldig mye, og jeg trodde nesten det var igang. Men nå de to siste kveldene har det ikke vært like mye, men fortsatt mer enn vanlig. Bare de to siste dagene har magen sunket endel, men vet jo ikke hvor mye den skal ned. Har mye smerter i magen, lignende menssmerter når jeg ligger nede om natten, og alt har plutselig begynt å bli veldig slitsomt og tungt!

Huff, dette ble mye. Men det jeg lurer på er jo om det er noen av dere som har fått hatt det slik som jeg har, og hvor lenge etter babyen kom?

Jeg vet den kommer når den er klar. Men nå vet jeg ikke om jeg skal gå i håper om at den er rundt hjørnet, eller fortsette og tenke at jeg må gå på overtid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper noen tar seg tid til å lese, og dele erfaringer!

HI

Skrevet

Jeg hadde nedpress (føltes som babyen skulle falle ut hver gang jeg gikk på do) og kynnere, samt stikkinger i underlivet siste 2-3 dagene før fødsel. I tillegg mener jeg å huske at jeg ble kvalm og mistet litt matlysten siste døgnet.

Skrevet

Det var jo godt og høre at jeg ikke er den eneste da. Får jo bare vente å se. Ha masse sex, og gå mye turer :)

Men det høres jo alikevel ikke ut som det er kjempe vanlig ..

Spennede blir det hvertfall!!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...