Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #1 Skrevet 24. juli 2012 Kjenner ei på 32 år med flere barn som er sammen med en som ikke er fylt 18 år enda. Glad på hennes vegne såklart, men kunne ikke vært sammen med en så ung gutt tror jeg om jeg var like gammel.. :s
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 24. juli 2012 #2 Skrevet 24. juli 2012 (endret) Nå kommer det sikker mange politisk riktige svar her etter hvert om at alder ikke spiller noen rolle, men nei, jeg kunne ikke det. Endret 24. juli 2012 av FruHottentott
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #3 Skrevet 24. juli 2012 Nei, det kunne jeg ikke. Når ei dame på 32 finner seg en ung kjekkas på 25-26 synes jeg det bare er kult, men ikke fylt 18.... det er nesten litt sykt.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #4 Skrevet 24. juli 2012 Alder spiller jo egentlig ingen rolle, men allikavel så gjør den det. Om jeg var 32, så hadde vi forhåpentligvis vært på forskjellige stadier i livet, jeg i arbeidslivet, og han som student. Det hadde aldri funket. :s Hadde han derimot vært 28, og jeg 42, så kunne det nok ha funket. Kunne sikkert hatt en useriøs flørt med 18åringen da, men ikke noe mer.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #5 Skrevet 24. juli 2012 14 års aldersforskjell hadde ikke gjort meg noe om alt annet klaffet.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #6 Skrevet 24. juli 2012 Om jeg hadde blitt kjent med vedkommende uten å få høre alderen hans, og han hadde vist seg å vært voksen og moden for alderen sin, så ja, da kunne jeg nok det.
Gjest Siklerotte Skrevet 24. juli 2012 #7 Skrevet 24. juli 2012 Nei, og jeg sliter med å se hvor mye en dame på 32 har til felles med en guttunge som ikke engang har fylt atten enda. Da tenker jeg at hun må mangle et eller annet.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #8 Skrevet 24. juli 2012 Kunne muligens det. Kommer an på gutten. Om han er skikkelig barnslig, kun opptatt av fest og fyll og sånne ting, så er det uaktuelt. Men det finnes sikkert noen som er annerledes. Jeg synes alder er bare et tall. Men tror kanskje jeg hadde ventet til han var fylt 18 altså.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 24. juli 2012 #9 Skrevet 24. juli 2012 Nei, det kunne jeg ikke. Alle som er yngre enn lillebror er uaktuelle for meg
panda80 Skrevet 24. juli 2012 #10 Skrevet 24. juli 2012 Når du ikke har fylt 18 er det igrunn det samme om du er aldri så voksen for alderen. Er 32 selv og er tante til en på 20. Kunne ikke tenke meg å bli sammen med en på 17. Greit han er yngre,men må ha litt livs erfaring. Ikke nettopp vært i stemme skiftet og fått hår på kassa. For min del blir det litt for spesielt.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #11 Skrevet 24. juli 2012 Enig med panda. Jeg er 23, og ikke engang jeg ville vært sammen med en på (under)atten.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #12 Skrevet 24. juli 2012 Jeg er 25 og jeg kunne aldri tenkt meg å vært sammen med en på under 18 heller..
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #13 Skrevet 24. juli 2012 Kjenner ei på 32 år med flere barn som er sammen med en som ikke er fylt 18 år enda. Glad på hennes vegne såklart, men kunne ikke vært sammen med en så ung gutt tror jeg om jeg var like gammel.. :s De har flere barn sammen og han er bare 18? var han over 16 når hun ble gravid første gangen? Nei jeg kunne ikke være sammen en så ung. Ikke datet og ikke hatt tilfeldig sex med heller. Jeg er 34 og sa nei til å date en her som var 25 for jeg syntes han var for ung Jeg syntes ikke man skal date noen man er gammel nok til å være mor (eller far) til men det er nå bare min mening.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #14 Skrevet 24. juli 2012 Kjenner ei på 32 år med flere barn som er sammen med en som ikke er fylt 18 år enda. Glad på hennes vegne såklart, men kunne ikke vært sammen med en så ung gutt tror jeg om jeg var like gammel.. :s De har flere barn sammen og han er bare 18? var han over 16 når hun ble gravid første gangen? Nei jeg kunne ikke være sammen en så ung. Ikke datet og ikke hatt tilfeldig sex med heller. Jeg er 34 og sa nei til å date en her som var 25 for jeg syntes han var for ung Jeg syntes ikke man skal date noen man er gammel nok til å være mor (eller far) til men det er nå bare min mening. Han er naturligvis ikke far til ungene. Hun er 4-barnsmor. Eldste barnet hennes er ganske "gammelt", tror han er 15, altså noen år yngre enn kjæresten hennes..
Lillababy Skrevet 24. juli 2012 #15 Skrevet 24. juli 2012 huff, syns det høyres trasig ut i ærlighetens navn. å finna seg ein kjæreste på alder med barnet sitt, og som etter loven enno er eit barn.
Pinnsvinet Skrevet 24. juli 2012 #16 Skrevet 24. juli 2012 En 17-åring er dessverre ikke en "mann" for meg. Jeg kunnejo ikke en gang by ham på et vinglass uten å føle meg som en forbryter...
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #17 Skrevet 24. juli 2012 Kjenner ei på 32 år med flere barn som er sammen med en som ikke er fylt 18 år enda. Glad på hennes vegne såklart, men kunne ikke vært sammen med en så ung gutt tror jeg om jeg var like gammel.. :s De har flere barn sammen og han er bare 18? var han over 16 når hun ble gravid første gangen? Nei jeg kunne ikke være sammen en så ung. Ikke datet og ikke hatt tilfeldig sex med heller. Jeg er 34 og sa nei til å date en her som var 25 for jeg syntes han var for ung Jeg syntes ikke man skal date noen man er gammel nok til å være mor (eller far) til men det er nå bare min mening. Han er naturligvis ikke far til ungene. Hun er 4-barnsmor. Eldste barnet hennes er ganske "gammelt", tror han er 15, altså noen år yngre enn kjæresten hennes.. Hun har funnet seg en av den mindreårige sønnens mindreårige kamerater som kjæreste. Pedofili sier jeg!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #18 Skrevet 24. juli 2012 Jeg er 27 år og er sammen med en som er 21 år. Han er voksen for alderen, har en god jobb, er ferdig med fest og fyll og fantastisk med datteren min. Jeg har aldri hatt det bedre og aldri før truffet noen som møter meg så på alle plan. Likevell synes jeg det var utrolig vanskelig i starten for han var så ung. Det tok 2 uker så sluttet jeg å tenke på det...ser ikke aldersforskjellen lengre. Then again...hadde han ikke vært fyllt 18 år engang ville jeg ikke klart det.. Hadde ikke klart å plassert meg sammen med han følelsesmessig engang.. Selv jeg synes det går grenser.. 14 år er ikke en betydelig aldersforskjell..men er han så ung har han jo, på generell basis, ikke startet voksenlivet engang. Han har ikke levd noe slags liv eller skapt seg på nært så mange livserfaringer som iallefall jeg føler er viktig for å kunne ha et voksent forhold. Folk er forskjellige...mange menn på min egen alder er ikke ennå voksen nok til å fungere i et forhold der den ene har barn. Min kjæreste er det..men jeg tror han er en av få. Jeg tror ikke en 17 år gammel gutt er noe for en dame i hennes alder å satse på. Det blir for meg feil på mange områder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå