Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #1 Skrevet 24. juli 2012 Uff, jeg har tydeligvis gått glipp av din historie med baby som døde. Så sørgelig, hva var det som skjedde?
Gjest Heartbroken Skrevet 24. juli 2012 #2 Skrevet 24. juli 2012 H*n ble født med en alvorlig sykdom som gjorde at h*n bare ble noen få uker gammel. Vi fikk ingen varsel om at noe kunne være galt, og trodde at vi fikk en sunn og frisk baby da det ikke viste noe på "utsiden" at det var noe i veien med h*n. Da det ble klart at ingenting kunne gjøres, fikk vi Lille med hjem, og h*n sovnet stille inn hjemme med mamma, pappa og storesøsken rundt seg - helt uten smerter og angst. Nå er jeg gravid igjen, med de opp og nedturer det fører med seg, men vi blir godt fulgt opp og tror at det skal gå bra denne gangen.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #3 Skrevet 24. juli 2012 Nå må Heartbroken evt svare om hun vil... Men ærlig talt!! Hvis du på et vis kjenner henne her inne så skriv da en pm til henne hvis du bryr deg. Eller tar det opp her på anonymforum - anonymt - fordi du egentlig bare er ute etter en historie? Jeg må si at dette virker forferdelig korttenkt av deg. Hvor kjekt ville du syntes det var om du hadde mistet et barn å bli forespurt om dette på et anonymforum??? Makan til korttenkthet skal man faktisk lete litt etter til og med her inne på forumet! Kjenner jeg blir sint på Heartbrokens vegne - selv om hun aldri har lagt skjul på det, så må det da være opp til henne når hun ønsker å si noe om det. Folk som deg, HI, har ingen rett til å spørre om sånne personlige ting og gjøre det offentlig!!! Det å miste et barn er kanskje noe av det verste som kan skje, man blir forferdelig sårbar, selv om man tilsynelatende takler det "fint" utad. Så dine fine ord som "uff" og "så sørgelig" blir rimelig verdiløse i en sånn sammenheng. Dette er faktisk ikke noe du har noe med - og du har ingenting med å rippe opp i Heartbrokens følelser fordi du er nysgjerrig. Nå virker Heartbroken som en sterk og flott kvinne, men dette synes jeg ikke hun fortjener! Skam deg, HI!!!!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #4 Skrevet 24. juli 2012 Rull inn du da, 12.29. Som du kanskje ser så svarte hun før du rakk å poste ditt milelange svar. Fortsatt uff, og så sørgelig. Det er jo virkelig det!! Hvilke ord skal man bruke da!!???
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #6 Skrevet 24. juli 2012 Det var en veldig trist historie, føler virkelig for HB her, men er enig i at dette ikke trengs å gnis utover som sladder på anonymforum, er du så interessert i historien kunne du sendt pm. Men du ville kanskje spørre anonymt.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #7 Skrevet 24. juli 2012 Nå må Heartbroken evt svare om hun vil... Men ærlig talt!! Hvis du på et vis kjenner henne her inne så skriv da en pm til henne hvis du bryr deg. Eller tar det opp her på anonymforum - anonymt - fordi du egentlig bare er ute etter en historie? Jeg må si at dette virker forferdelig korttenkt av deg. Hvor kjekt ville du syntes det var om du hadde mistet et barn å bli forespurt om dette på et anonymforum??? Makan til korttenkthet skal man faktisk lete litt etter til og med her inne på forumet! Kjenner jeg blir sint på Heartbrokens vegne - selv om hun aldri har lagt skjul på det, så må det da være opp til henne når hun ønsker å si noe om det. Folk som deg, HI, har ingen rett til å spørre om sånne personlige ting og gjøre det offentlig!!! Det å miste et barn er kanskje noe av det verste som kan skje, man blir forferdelig sårbar, selv om man tilsynelatende takler det "fint" utad. Så dine fine ord som "uff" og "så sørgelig" blir rimelig verdiløse i en sånn sammenheng. Dette er faktisk ikke noe du har noe med - og du har ingenting med å rippe opp i Heartbrokens følelser fordi du er nysgjerrig. Nå virker Heartbroken som en sterk og flott kvinne, men dette synes jeg ikke hun fortjener! Skam deg, HI!!!! Nå reagerte jeg også litt på spørsmålet, men synes nok du overdriver litt. Heartbroken har valgt å være åpen om det som skjedde, og regnet nok med at hun kunne få spørsmål. Hun virker som en oppegående dame, så det var nok et bevisst og gjennomtenkt valg. Ikke ble spørsmålet stilt på noen stygg måte heller.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #8 Skrevet 24. juli 2012 H*n ble født med en alvorlig sykdom som gjorde at h*n bare ble noen få uker gammel. Vi fikk ingen varsel om at noe kunne være galt, og trodde at vi fikk en sunn og frisk baby da det ikke viste noe på "utsiden" at det var noe i veien med h*n. Da det ble klart at ingenting kunne gjøres, fikk vi Lille med hjem, og h*n sovnet stille inn hjemme med mamma, pappa og storesøsken rundt seg - helt uten smerter og angst. Nå er jeg gravid igjen, med de opp og nedturer det fører med seg, men vi blir godt fulgt opp og tror at det skal gå bra denne gangen. Kan jeg få spørre om hva slags sykdom? Ikke hi
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #9 Skrevet 24. juli 2012 Jeg beklager virkelig hvis jeg har tråkket noen på tærne her, det var virkelig ikke meningen. Jeg oppfattet det bare som at Heartbroken var åpen om hva som hadde skjedd siden det virket som om "alle" visste det i tråden om å vaske babyklær. Jeg håper også HB ville svart med at jeg kunne sendt henne en pm dersom hun ikke hadde ønsket å fortelle historien i plenum. Når det er sagt, det var en tragisk historie Heartbroken, og det forklarer vel også nicket ditt? Ord blir fattige når noen opplever noe slikt ja, og jeg tror vel ikke vi som ikke har opplevd det kan sette oss inn i det heller. Godt at du følges opp tett denne gangen, nå skal det gå bra! <3 HI
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #10 Skrevet 24. juli 2012 # 3 her igjen.... Ja, jeg reagerte sterkt, og kanskje burde jeg latt dette være opp til Heartbroken selv. Men jeg har opplevd at en av mine nærmeste har mistet sine små etter kort tid. Og selv om den det gjelder kan være åpen om det i noen sammenhenger så er det likevel ikke alltid det er godt å få det trykt rett i ansiktet når man er helt uforberedt på det. Ofte foretrekker de å være åpne når det er riktig for dem, dvs at de bestemmer selv når de tar det opp. Men folk kan jo være forskjellige der også. Jeg beklager om mitt noe krasse ordvalg har såret Heartbroken eller HI! Jeg synes likevel at man skal trå veldig forsiktig ift hvordan man velger å ta opp sånt ift noen man ikke kjenner.
Gjest Heartbroken Skrevet 24. juli 2012 #11 Skrevet 24. juli 2012 Når man legger ut deler av en historie på et nettforum, må man nesten forvente at man får spørsmål i retur. Jeg svarer bare på de spørsmål som jeg føler for, og noen ganger er det godt å få fortalt om engelen vår, mens andre ganger er det best å holde ting for meg selv. Det er som #3 sier, ingen dager som er like, og ingen fasit på hva som er riktig. Takk for gode ord fra dere alle. Jeg har funnet at det gjør meg godt å få lufte tanker og følelser her inne, man vil jo gjerne spare de som er rundt oss for alle de "rare" tankene som kan komme i en sånn situasjon som vi er i nå. Og som sagt før, velger man å være på et forum hvor man kan være anonym, må man også godta at noen syns det er best. Bare man holder seg borte fra slemme kommentarer - da kan man ha baller nok til å signere med nick (sånn, der kom kjepphesten min igjen) ønsker dere alle en fin dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå