Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #1 Skrevet 24. juli 2012 Hvilken bivirkinger fikk du? Blør man mye mer og lenger?
Musemorbr / Skrevet 24. juli 2012 #2 Skrevet 24. juli 2012 For meg er det himmelsk, siden jeg slipper hormonelle bivirkninger. Jeg blør uansett lenge uten prevensjon, så det utgjør ikke store forskjellen for meg. På hormoner blødde jeg veldig uregelmessig, og kobberspiral gjør at jeg føler lettelse over å ha normal syklus igjen. Det er veldig individuelt hvordan man får det mtp blødninger, men jeg anbefaler deg å prøve det.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #3 Skrevet 24. juli 2012 Har hatt kobber mellom hver tilsammen 9 år. Vet ikke hvorfor legene ikke har foreslått hormonspiral. Men har aldri hatt menssmerter, små blødninger en gang i mnd. 3 dager hver 31 dag... Blitt gravid på første forsøk etter at jeg har fjernet den 2 ganger. Så blir nok en ny kobber nå når denne babyen blir født
JenteOgGutterMamma! Skrevet 24. juli 2012 #4 Skrevet 24. juli 2012 Jeg har også vanlig kobberspiral har hatt det flere ganger før mellom svangerskapene og er tilfreds med det! :-) Liker heller ikke å tilføre kroppen kunstige hormoner, så brukte en stund sikre perioder og "hoppe av" metoden...men det ble liksom bare stress så er veldig tilfreds med kobberspiralen! :-) Eneste bivirkningene jeg har hatt er småblødninger den først mnd. etter innsettingen... + at jeg for ca 10 år siden ble gravid med spiral men den satt ikke skikkelig...den ble satt inn på det lokale legekontoret uten sjekk med UL og pga bakoverbøyd livmor så satt den feil...mistet da også også pga. spiralen. Men den skal være nokså trygg når den er satt inn riktig! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå