Gå til innhold

svangerskapspenger og ferie


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

har nå vært ute av jobben siden i slutten av mars pga stråling og magnetfelt på jobben.

hvordan er det med ferie? kan man bruke ferien når man får svargerskapspenger?

har nesten all ferie igjen. kan jeg overføre alt til neste år?

Endret av annwa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du har termin i år så søker du arbeidsgiver og opplyser NAV om at du vil ha ferien din etter ingen er født. Da blir permisjonen utsatt, dvs du kan være lenger hjemme med barnet:) 10 dager kan du søke om å få overført til neste år om du vil. Men det har ingen betydning for hvor lenge du blir hjemme. Et tips er visst du og faren vil reise bort el være hjemme sammen i permisjonen og legg din ferie til når han skal ha permisjon og omvendt. For dere kan ikke ha permisjon samtidig. Men når du har ferie kan han ta en uke permisjon og familien kan være sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...