Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #1 Skrevet 24. juli 2012 Dette spørsmålet om jeg er i tiltak, husker ikke helt hvordan det står. Ringte til Nav og de sier at om jeg er i AAP er det et tiltak og skal svare ja. Men på Navs nettsider står det at om det er avtalt med Nav at jeg skal i tiltak/jobb så skal jeg krysse av ja. Noen som vet her? Stemmer det at å gå på AAP er et eneste langt tiltak og jeg skal alltid krysse av ja på meldekortet?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #3 Skrevet 24. juli 2012 ok takk. Fikk en følelse av at det ikke kunne stemme. Men han i Nav var så påståelig når jeg stillte spørsmålet flere ganger. hi
valkyrien Skrevet 24. juli 2012 #4 Skrevet 24. juli 2012 Når du får innvilget AAP så skriver man en tiltaksplan. Hvis du i følge planen din skal delta i kurs/arbeidstrening/behandling osv så skal du krysse ja hvis du har vært der. Hvis du ikke har konkrete tiltak, eller ikke har møtt opp til tiltak så skal du krysse nei.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #5 Skrevet 24. juli 2012 Jeg går på aap og er under opptrening etter sykdom, jeg går for tiden ikke til fysio e.l. men gjør jo som lege og fysioterapeut anbefaler når det kommer til mosjon, trening osv for å komme meg skikkelig på bena igjen. Jeg fikk da beskjed hos nav at jeg skulle krysse JA alle sju dagene i uken fordi jeg følger oppfølgingsplanen og gjør som avtalt for å bli fortest mulig frisk. Nei skulle jeg bare krysse om jeg av forskjellige grunner ikke fulgte oppfølgingsplanen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå