Gå til innhold

Tips til jobb til meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det må helst være 8-4 jobb, mandag til fredag. Ønsker jo også såklart god lØnn ;) Er utdannet sykepleier nå, men klarer ikke jobbe mer turnus nå..

Er villig til å ta ny utdanning og, men aaaner ikke hva.. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også sykepleier, satser sannsynligvis på etterutdanninger /tilleggsfag som gjør at jeg kan jobbe i skolesystemet. Også med tanke på ferier som er mer gunstige for barna osv... spesielt viktig for oss siden mannen også jobber turnus :)

Evn andre ting: voksenopplæring (du kan bli ansatt med den utdanningen du har) div jobber i nav, HMS stillinger osv.

Men alt kommer ann på hva du har lyst til å jobbe med :)

Lykke til med valget! :)

Skrevet

lille blomst :

Takk for svar :-)

Hvilken utdanning satser du på dersom du skal jobbe i skolesystemet? Jeg må ut av turnus jeg, selv om det er litt godt med turnus og :-)

Skrevet

Mange jobber du kan få med sykepleierutdanning som er på dagtid og gir god lønn. En venninne av meg starter nå i ny stilling som smittevernsykepleier eller noe i den dur. Ingen kvelds eller nattejobbing og ca 550.000,- i lønn. Det er riktignok en del mindre enn hun tjener i turnus, men fortsatt en veldig bra jobb etter min mening.

Skrevet
lille blomst : Takk for svar :-) Hvilken utdanning satser du på dersom du skal jobbe i skolesystemet? Jeg må ut av turnus jeg, selv om det er litt godt med turnus og :-)

jeg regner med å trenge noe form for pedagogikk. i tillegg skal jeg ta ett deltidstudie over 1 år som går på veiledning. planen er ikke helt klar enda, men så er det ikke noe hast heller. Men forhør deg litt rundt om kring. Sykepleier "i bunn" kan brukes til mye spennende, ofte uten en "hel" utdanning til :)

Feks lærervikar kan jeg tenke meg å prøve og da trenger man faktisk ikke så mye mer enn fullført grunnutdanning. Greit å prøve seg før man evn tar en ny utdanning :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...