Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #1 Skrevet 24. juli 2012 Har så tørr hud i ansiktet, tips til en GOD krem? Ikke en som bare forsvinner etter en stund, må være litt fet.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #2 Skrevet 24. juli 2012 Jeg trodde i mange år at jeg hadde veldig tørr hud, huden i ansiktet føltes alltid to nummer for liten og jeg endte opp med skikkelig fete kremer som bare gjorde huden blank og fæl. Var hos hudpleier og fant ut at jeg har sensitiv hud, og at det var grunnen til at den ble tørr, den ble ikke mindre tørr av å kline på med de fete kremene heller, for det er ikke fett huden trenger da. Mitt beste råd er å gå til hudpleier, få en analyse og hjelp til å finne rett produkt til deg.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #3 Skrevet 24. juli 2012 Gå til lege eller en hudspesialist. Som nummer 2 gikk jeg også rundt og brukte dyre kremer en stund, men så forteller en hudlege meg at det er Rosacea og at jeg helst ikke skal bruke krem men vaske ansiktet med vann og for all del ungå parfymerte kremer.....så nå går kremer til 500 kr glasset til leggene av og til mens jeg av og til bruker Spenol i ansiktet...hi hi hi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå