lykkeligmams<3 Skrevet 24. juli 2012 #1 Skrevet 24. juli 2012 igår begynte jeg og blø fort og masse, etter sex. Tenkte d kunne være normalt selv om jg syns det var litt for mye, måtte ta på meg bind"!" >Og idag når jg våknet har jeg veldig mensen smerter, med fortsatt blødning "men bare brunt" og ikke alt for mye. Prøvde å ringe legevakta men de stenger kl åtte, ringte da kl syv.... S prøver jg å ringe fast legen jeg ikke har. nettopp flytta til ny kommune ognår jg bytta lege, blir den legen ikke fast legen min før første i kommende mnd:( kjempe redd, er hjemme med sønnen min og så får jo ikke dratt på noer undersøkelse uansett kanskje? samboeren jobber heldigvis ikke så langt unna her, men tar jo ikk tlf!! Er jg hysterisk???
Gjest Løvemusene Skrevet 24. juli 2012 #2 Skrevet 24. juli 2012 Huff håper det går bra med deg, og at du får hjelp/råd fort <3 Stor klem, håper det er ubetydelig..
lykkeligmams<3 Skrevet 24. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2012 tusen takk håper det selv her idag <3
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #4 Skrevet 24. juli 2012 Så lenge du ikke blør friskt lenger, så hadde jeg senket skuldrene! Ikke unormalt at det er noe smerter etter samleie, og du har blødd : ) Hadde tatt det rolig, og slappet godt av i dag. Ikke hatt sex! Ta en liten varmeflaske eller varmepose og legg på magen, prøv å hvile deg... Så lenge det ikke er økende blødning, økende smerter, koagler... så er det ikke dårlig prognose for deg! Hilsen tidligere sykepleier på Kvinneklinikken Rikshospitalet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå