Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #1 Skrevet 23. juli 2012 Sønnen min har stadig dårlig ånde. Vi har vært hos tannlegen som sa at alt så fin-fint ut, tannpussen var bra osv. Jeg har sett at han lett får et gult belegg på tennene, men tannlegen sa bare at melketenner har lett for å få det, og at det handler om forskjell i spytt hos ungene. Hun sa ikke noe om dårlig ånde pga dette. Noen med erfaring?
2 hjertegull :) Skrevet 23. juli 2012 #2 Skrevet 23. juli 2012 Mandlene kan gi dårlig ånde. Min jente har fjernet de, og vi reagerer ikke lenger på lukt fra munnen. Få en henvisning til øre-nese-hals
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #3 Skrevet 24. juli 2012 Kanskje han drikker for lite i løpet av dagen?
Kliko Skrevet 24. juli 2012 #4 Skrevet 24. juli 2012 Min treåring også har stadig dårlig ånde! Ende tennene blir kjempe godt pusset, han drikker nok og ikke spiser noe som tilsier at han skal få dårlig ånde. Aner ikke hva det kan være. Merkelig. Har begynt å tenke at det kanskje kan være mandlene? Lukter det spesielt ille om han har halsbetennelse, noe som har vært noen ganger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå