Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #1 Skrevet 23. juli 2012 Ble litt inspirert av et innlegg her. Er det slik at de fleste mødre synes barna er de vakreste skapningene i verden? Sånn objektivt sett. Jeg har sett ganske mange mindre pene barn, må innrømme det, selv om det trolig er fyfy å si det.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #2 Skrevet 23. juli 2012 Ja jeg synes det. Ikke lett å være objektiv men.. Han er i mine øyne et over gjennomsnittlig pent barn.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #4 Skrevet 23. juli 2012 Synes vel jenta mi er normal, men merker hun blir "rangert" over snittet i folks uttalelser! jeg for min del blir litt "blind" på utseende for hun er mi og den vakreste uansett
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 23. juli 2012 #5 Skrevet 23. juli 2012 Syns gutten min er den fineste i verden
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #6 Skrevet 23. juli 2012 Helt objektivt sett er mine barn svært pene
Gjest Gullguttene Skrevet 23. juli 2012 #7 Skrevet 23. juli 2012 I mine øyne er gutten min den nydeligste gutten jeg noen gang har sett. Syns han bare blir mer og mer nydelig etterhvert som han vokser til og utvikler seg Det er fyfy og si at noen barn ikke er pene, men tror nok det er helt naturlig å mene det.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #8 Skrevet 23. juli 2012 Men dere med flere barn, synes dere alle er like pene, eller er det forskjeller?HI
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 23. juli 2012 #9 Skrevet 23. juli 2012 Jeg synes gutten min er utrolig vakker. Men jeg lurer også på om han faktisk ER så vakker, eller om jeg bare synes det fordi jeg er mammaen hans. Men så har jeg jo hørt flere ganger fra fremmede at han er så pen at de trodde han var en jente (lol), så jeg vet ikke helt...
Minigrevlingen Skrevet 23. juli 2012 #10 Skrevet 23. juli 2012 Helt enig med hi her. Ærlig talt, de fleste babyer, er ikke pent å se på. Sjarmerende? ja, det blir en helt annen sak. Noen er rett å slett stygge. Har lurt på det selv. Alle synes barnet sitt er det vakkreste i verden. Etter at jeg selv ble mor, er jeg akkurat likedann selv. Det er sånn vi er programert. Symetri er det som tiltrekkene ved utseende. Så da kan jeg konkludere med, ja. Babyen min er veldig pen.
Gjest Antarctica Skrevet 23. juli 2012 #11 Skrevet 23. juli 2012 Har tre barn, syns de er pene alle tre. Kan ikke se meg mett på dem! (Nå har den eldste nettopp fått streng på tenna, det er kanskje ikke så flott i seg sjøl, men jeg tør nesten ikke tenke på hvor praktfull han vil bli med perfekt tannsett også!)
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #12 Skrevet 23. juli 2012 Kanskje stygt å si det, men minste pia her har vært litt "uheldig" med utseende. Jeg synes såklart hun er verdens vakreste- for det er hun i mine øyne, og det er det som betyr noe. Hun er ikke slik at hun blir mobbet, men hun har desverre noen trekk og huler i ansiktet som gjør at hun ser syk ut (vet ikke hvordan jeg skal si det, men hun har alltid sett underernært ut i ansiktet). Jeg er sikkert grusom som sier dette, men jeg klarer ikke å se meg mett på henne Da hun var baby tok det faktisk litt tid før jeg vendte meg til utseende Føler meg grusom, så velger å holde meg anonym denne gangen. Den største har alltid vært nydelig, og hun har verdens vakreste øyne. Høres ut som jeg favoritiserer henne, men det gjør jeg alldeles ikke, elsker begge like høyt
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #13 Skrevet 23. juli 2012 Jeg synes ingen nyfødte er særlig pene, rynkete og klemte mange.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #14 Skrevet 23. juli 2012 Ja, begge barna mine er helt nydelige på hver sin måte. Eldste har gyldenbrun hud, en veldig spesiell øyenfarge, lange mørke øyevipper, og alltid hatt veldig klare, pene trekk i ansiktet. Han har alltid vært litt spe. Han er vel kanskje det man vil kalle klassisk pen, og vil tro han blir veldig kjekk som voksen. Yngste er mer robust og kraftig, men aldri vært tykk. Han har klare, blå øyne, nesten hvitt hår og veldig lys hud. Han er pen på en utrolig søt og sjarmerende måte. Når han smiler, smelter jeg helt, han er bare så herlig. De er altså forskjellige, og pene på hver sin måte, og jeg har fått positive kommentarer på dem begge to. Likevel kan jeg synes andres barn også er nydelige, og kan til og med også se barn som er penere enn dem objektivt sett. For meg er de uansett verdens vakreste barn.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #15 Skrevet 23. juli 2012 Har tre barn. Eldste er en over snittet pen gutt, det sier mange andre også. Nr to er helt vanlig, kanskje litt mindre pen i andres øyne? Men vakker i mine øyne, selv om jeg ser at hun ikke objektivt sett er det. Nr er vakker både i mine øyne og i andres øyne, ligner på nr 1. Håper jeg klarer å unngå å si noe høyt om dette, skammer meg litt over å rangere dem sånn
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 23. juli 2012 #16 Skrevet 23. juli 2012 Har to usedvanlig vakre barn etter min egen mening får ikke nok av dem fine rene trekk på begge to, og nydelige øyne med lange øyenvipper. Damn men jeg og mannen er flinke på å lage barn
holahopp Skrevet 23. juli 2012 #17 Skrevet 23. juli 2012 noen ganger syns jeg gutten min er den peneste og flere som jeg ikke kjenner sier det er en pen gutt med nydelige klar blå øyer fin hårfarge smilehull og kløft i haka. Men kan greit innrømme at andre ganger syns jeg han ser ut som en skikkelig hooligan...
kei80 Skrevet 24. juli 2012 #18 Skrevet 24. juli 2012 Jeg kjenner jeg blir brydd når folk jeg ikke kjenner forteller meg hvor vakre de er. Synes alle barn er pene på sin måte,helt sant! Så ser ikke på mine egne som vakrere enn ande barn.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #19 Skrevet 24. juli 2012 Jeg har et barn som skiller seg ut, og får oppmerksomhet for utseendet sitt. Han er en utrolig vakker gutt, og det har jeg fått høre fra kjente og ukjente bestandig. De yngre søsknene (annen pappa) er skjønne barn, bøttevis med sjarm og nydelige trekk. Men virkelig klassisk pen er det nok bare eldste som er...
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 24. juli 2012 #20 Skrevet 24. juli 2012 Jeg synes alle fire barna mine er over snittet pene, men ser også at to av dem, spesielt ene, er mer billedskjønne enn de andre. Og har jo også merket det på oppmerksomheten som barna får. Alle mødre får vel høre "å så skjønn", og "å, så nydelig" om sine barn av butikkansatte, eldre damer på kjøpesenter osv(?), men på to av barna har det vært mer i retning "Herregud så utrolig vakker, han må være et av de vakreste barna jeg noensinne har sett!" og blitt stoppet av vilt fremmede folk som stoppet meg bare for å fortelle meg akkurat dette. Uansett så synes jeg selv alle barna mine er like nydelige og skjønne selv om jeg er i stand til å se at de har ulike trekk og farger og dermed utseende. Men over snittet er de alle sammen, helt klart! Sånn helt objektivt sett
Gjest Pusikatt Skrevet 24. juli 2012 #22 Skrevet 24. juli 2012 Helt objektivt: Den ene er pen, den andre er helt normal. Den pene er rampete og utagerende og gir meg utfordringer jeg ikke trodde var mulig. Den normale er snill og glad og bare enkel og grei. Uansett hvordan de ser ut, elsker jeg dem over alt på jord! For meg er de vakker, vakker, vakker!!!!!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #23 Skrevet 24. juli 2012 Gutten min er utrolig pen. Snakk om flaks, for sånn generelt så synes jeg egentlig ikke babyer er så pene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå