Sydamen Skrevet 23. juli 2012 #1 Skrevet 23. juli 2012 Jeg lagde en HEMMELIG Facebookgruppe for de nærmeste av familie og venner for å følge med på vår lille familie når vi blir tre i oktober. Men la også til en kollega for nettopp fikk barn siden vi har jobbet tett og vært gode støttespillere for hverandre i flere år, og skal være hjemme i barsel samtidig. Før jeg rakk å ordne innstillinger hadde HUN lagt til så å si alle fra jobb, noe jeg ikke hadde tenkt å gjøre. Jeg ville ha denne gruppen kun for våre nærmeste som ikke er her i byen og for å slippe å sende lange tekstmeldinger og bilder i ett sett. Så hva skal jeg gjøre? Slette hele gruppen og lage en ny uten henne eller slette de fra jobb?
Nikamo Skrevet 23. juli 2012 #2 Skrevet 23. juli 2012 Hun høres noe spesiell ut... Ville slettet alle de du ikke ønsker å ha der inne jeg - gjerne også denne geskjeftige kollegaen.
LØVEN1 Skrevet 24. juli 2012 #3 Skrevet 24. juli 2012 Ville ha sagt det til henne, hvis hun har vært en god støttespiller for deg lenge burde hun forstå det. ellers slett de du ikke ønsker i gruppa og gi kun deg selv "administrator-status".
Miss 84 Skrevet 24. juli 2012 #4 Skrevet 24. juli 2012 Hun var nok bare VELDIG ubetenksom.. er ikke sikkert hun forstod hensikten med gruppen. Ville nok ha slettet gruppen, lagd en ny (også med henne), men forklart henne hva den er til.. det er jo ikke alle som synes det er like naturlig å dele ALT med alle.
VinterSol+2 Skrevet 24. juli 2012 #5 Skrevet 24. juli 2012 Syns facebook bugger noe inmari når det gjelder sånt om dagen jeg? Blir jo støtt og stadig lagt til grupper jeg ikke vil være i?hun er ikke bare veldig sosete og ikke veldig teknisk da? Hvis ikke ville jeg bare poengtert at denne gruppen er kun for de nærmeste og slettet de som ikke hører til.
Sydamen Skrevet 24. juli 2012 Forfatter #6 Skrevet 24. juli 2012 Takk for råd! Jeg har ikke lagt ut noen ting siden jeg lagde gruppen og tenker å diskre slette med etter ferien og lage en ny. Uten henne. Og innstillingene på plass fra første stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå