Gå til innhold

Dere som har iPhone

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyd? Er jo litt dyr, men vurderer. Har en skikkelig drittelefon nå..

Hvordan er batterikapasiteten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, kjempefornøyd! Har hatt den i ett år og har ingen planer om å bytte :)

Skrevet

kjøp deg heller en samsung galaxy s3.

Skrevet

Den er helt fantastisk!:) jeg hadde en gammel ericsson tlf kjempelenge, og gruet meg til å begynne å bruke en komplisert iphone. Dette var helt grunnløst, for den er kjempeenkel og bruke, og man lærer seg det kjempefort. Batterik er dårlig, jeg lader hver natt, men mulig jeg bruker den mye.

Skrevet

Fordi? Har du erfaring med begge så vil jeg gjerne høre litt for og imot.

Hi

Skrevet
Er dere fornøyd? Er jo litt dyr, men vurderer. Har en skikkelig drittelefon nå.. Hvordan er batterikapasiteten?

Jeg er glad i iPhonen min jeg, selv om den må lades daglig (dette mistenker jeg dog er min egen feil som tilbringer for mye tid på Instagram og diverse nettaviser).

Venninna mi kjøpte denne oppskrytte Samsung Galaxyen, og guess what - hun angrer, og ønsker hun hadde kjøpt iPhone istedet :P

Skrevet

Super telefon som jeg plagdes med i starten før jeg fikk skikkelig tak på Itunes koblingene og alt det der, men fantastisk telefon altså.

Skrevet

Har iPhone, hatt 6 mnd nå. Men savner HTC som jeg hadde før. Så tror jeg snart skal få jobben til å kjøpemegdet. De på jobb som har Samsung er veldig fornøyde de også.. Mye tull med iPhone syns jeg...

Skrevet

Veldig fornøyd med min! :-)

Skrevet

Den blir veldig fort riper i synes jeg!

Har hatt mange telefoner å ingen har sett så stygge ut som denne.

å har ofte problemer med ladingen.

Men ellers er det bra telefon.

å kameraet er så bra at jeg kunne lage lerretbildet av bildene som ble tatt med Iphonen,

Skrevet

Batteriet er foresten helt elendig!

Lader den annenhver dag selv om jeg ikke bruker den mye.

Utrolig irriterenes!

Skrevet

iphone må du bruke det der helvetes itunes, møkkaprogram. skjermen er bedre på galsxyen. batteriet er bedre.

Skrevet
Fordi? Har du erfaring med begge så vil jeg gjerne høre litt for og imot. Hi
Har hadd iphone og nå har jeg samsung galaxy s2. Er strålende fornøyd med den og går aldri tilbake til iphone igjen. Mye på grunn av skjerm, batteri, valgmuligheter, kamera, og generell brukervennlighet. Iphone er grei, men for min del er den bare ett dyrt status symbol uten så mange valgmuligheter. Du Må bruke alt apple sitt, og er egentlig stengt ute ifra alt som kommer fra andre leverandører. F.eks hvis du vil ha din yndlingsang som ringetone legger du den bare til fra sangene dine på samsung. Skal du ha det på iphone må du kjøpe låta, sånne tull ting ødelegger.

Har hørt s3 skal være enda bedre enn s2 og det sier litt.

Gjest Heartbroken
Skrevet

Jeg har hatt iphone i ca et år, og er kjempefornøyd.

Jeg er ikke så avansert i bruken da, men den fungerer perfekt til mitt bruk.

Jeg har beskyttelse på den da, både på skjerm og selve telefonen, så det blir ingen riper. Jeg har mista den i gulvet maaaange ganger, og den tåler enormt ;)

Batteriet kunne vært bedre, men om den kun brukes som telefon og kamera, uten å være på nettet osv, holder den lengre.

Skjermen er bra og bildene blir veldig bra.

Jeg er hvertfall veldig fornøyd - her i huset har tre av fire voksne Iphone og alle er fornøyde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...