Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #1 Skrevet 23. juli 2012 Jeg holder på å klikke av reklame som popper opp i hytt og pine! Er det slik hos dere? Samtidig låser spillet seg og touchen virker ikke. Må slå av tlf helt for å få spillet til å virke igjen. Låser ikke noe annet enn selve spillet. Det begynte etter en oppdatering. Liker før jeg sletter hele greia! Har ikke problemer med noe annet på tlf som forøvrig var ny i mars..
Papegøyeblomst Skrevet 23. juli 2012 #2 Skrevet 23. juli 2012 Det er derfor spillet er gratis - vil du ha uten reklame må du betale for det. Har også hatt litt problemer med at det hang seg en periode - avinstallerte og installerte på nytt, det hjalp.
Gjest Ziva Skrevet 23. juli 2012 #3 Skrevet 23. juli 2012 Reklamen må du leve med eller kjøp spillet. Hengingen har jeg aldri vært borti.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #4 Skrevet 23. juli 2012 Ok. Jeg hadde hatt spillet i et par mnd før jeg oppdaterte, og da virket det som normalt. Hadde jo reklame oppe i høyre side men det var alt. Plutselig kom det heldekkende reklame midt i spillingen. (F.eks schneider - fotballkar med oransje drakt.) Fasan, hadde kommet ganske langt på vei, men har sluttet å spille nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå