Gå til innhold

hva syns dere om navnet; Dani??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig assosiasjon gjør at jeg liker dette navnet veldig dårlig. Blir nesten uvel av å høre navnet :(

Skrevet

da må du ha møtt en fæl type du da....

kjenner en som heter det, syns navnet er kjempe søtt :D

Skrevet

Synes det er litt "tateraktig" men for all del. Velg det om du liker det. Det er ikke stygt. Kan vel fungere som både jente og guttenavn eller?

Skrevet

Det likte jeg ikke..

Skrevet

Er det gutte- el jentenavn egentlig? Høres ut som en forkortelse/kallenavn for noe annet.

Skrevet

Til gutt eller jente?

 

Ikke min smak uansett, men funker litt bedre på jente..

Skrevet

Syns det høres så "halvt" ut, liksom.. Mer som en forkortelse for Daniel eller Daniella. Ikke pent som et eget navn, hvertfall ikke her i Norge.

Skrevet

Jeg syns det er kallenavnet av Daniel / Daniella/e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...