Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #2 Skrevet 23. juli 2012 Personlig assosiasjon gjør at jeg liker dette navnet veldig dårlig. Blir nesten uvel av å høre navnet
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #3 Skrevet 23. juli 2012 da må du ha møtt en fæl type du da.... kjenner en som heter det, syns navnet er kjempe søtt
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #4 Skrevet 23. juli 2012 Synes det er litt "tateraktig" men for all del. Velg det om du liker det. Det er ikke stygt. Kan vel fungere som både jente og guttenavn eller?
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #6 Skrevet 23. juli 2012 Er det gutte- el jentenavn egentlig? Høres ut som en forkortelse/kallenavn for noe annet.
☆☆☆ Skrevet 23. juli 2012 #7 Skrevet 23. juli 2012 Til gutt eller jente? Ikke min smak uansett, men funker litt bedre på jente..
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #8 Skrevet 23. juli 2012 Syns det høres så "halvt" ut, liksom.. Mer som en forkortelse for Daniel eller Daniella. Ikke pent som et eget navn, hvertfall ikke her i Norge.
87mom Skrevet 23. juli 2012 #9 Skrevet 23. juli 2012 Jeg syns det er kallenavnet av Daniel / Daniella/e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå