Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #1 Skrevet 23. juli 2012 Jeg lurer på et par ting.. Hvorfor er det så viktig at mifegyn tabletten taes under oppsyn av sykepleier? Det er jo sånn at de ser i munnen på deg, redd for at du ikke har svelget den liksom.. Why? Den er jo ikke SÅ essensiel i og med at en jeg kjenner gikk kun rett på cytotec, uten mifegyn tabletten.. Også lurer jeg på hvor lenge det normalt går før man begynner å blø, når man har satt cytotec i skjeden.. 6 timer siden jeg satt de. Spotter såvidt. Ingen ordentlig blødning..
*venter en liten gutt feb* Skrevet 23. juli 2012 #2 Skrevet 23. juli 2012 jeg fikk lov til å ta den tab hjemme, men så har jeg en slik utdannelse så di stolte på meg der, når jeg tok di 4 cytotec så begynte jeg å få kramper mens jeg måtte ligge di 2 - 3 timene etterpå og begynte å blø etter 5 timer.
☆☆☆ Skrevet 23. juli 2012 #3 Skrevet 23. juli 2012 Er vel for at man ikke skal få tak i pillene på vegne av andre, som da kan ta abort uten oppfølging av helsevesenet (evt lure i noen pillene uten deres viten).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå