Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #1 Skrevet 23. juli 2012 er det stor sjans for at di kommer denne uka?
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #4 Skrevet 23. juli 2012 Håper, håper. Har ikke endret på noe som helst, så skjønte ikke helt hvorfor ikke de kom til vanlig tid.. men men.. vi får nå se da=)
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #5 Skrevet 23. juli 2012 Håper, håper. Har ikke endret på noe som helst, så skjønte ikke helt hvorfor ikke de kom til vanlig tid.. men men.. vi får nå se da=) har ikke endret noe her heller hi
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2012 #6 Skrevet 23. juli 2012 Hva man har endret har ingenting med saken å gjøre, er helt tilfeldig hvilken rekkefølge de tar oppgjørene i og ditt kommer når de har regnet det ferdig... Jeg venter også.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #7 Skrevet 24. juli 2012 noen som har fått di på konto,eller fått inn oppgjøret på altinn?
Shinyogsmåen Skrevet 29. juli 2012 #8 Skrevet 29. juli 2012 Har dere fått nå? Har fortsatt ikke fått, men alt er visst klart og de sa at jeg får de kanskje på mandag eller tirsdag. Så håper det stemmer. Jeg fikk sent oppgjør fordi mannen min glemte å sende inn leilighetsopplysningene for 2 år siden. Vi gjorde det i fjor, mten fikk beskjed om at de som la det inn i fjor måtte gjøre det på nytt i år. pga nytt datasystem eller noe.
Shinyogsmåen Skrevet 29. juli 2012 #10 Skrevet 29. juli 2012 Kan man se inne på altinn om den er ferdig? Evt hva står det?
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #12 Skrevet 29. juli 2012 Jeg hadde endringer,fikk utbetalt i juni, men saken var at skatteetaten hadde rotet bort dokumentene på det jeg hadde endret, så jeg fikk for lite igjen. Måtte endre det enda en gang og nå venter jeg på etterbetalingen, kunne visst risikere å måtte vente helt til november, for en feil skatteetaten hadde gjort..."festlig"
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2012 #13 Skrevet 29. juli 2012 jeg har ingen forandringer,men har fortsatt ikke fått,ikke står det noe på altinn heller,det eneste som er der er fra mars...håper virkelig jeg får di denne uka
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #15 Skrevet 20. august 2012 Venter som bare det jeg også. Pga en del uforutsett dette året så har vi absolutt ikke noe penger igjen. Alt av buffer og sparekontoer er tømt. Har ikke noe penger, og lite mat igjen, og en haug med regninger som burde betales. Venter på 30.000 og de pengene hadde redda oss nå! Snufs.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #16 Skrevet 20. august 2012 noe av det samme her .får det ivertfall ikke til og gå rundt.har ringt skatteetaten opp til flere ganger,men di veit ikke eller vil ikke si noe,og ikke svarer di likt heller:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå